14:09 , 1403/2/6
کد خبر: 000046340
بازدید: 3017
کنکور ریاضی چطور بود؟ امروز  پنجشنبه 6 اردیبهشت ۱۴۰۳

نظرات درباره کنکور ریاضی امروز چگونه بود؟ کنکور ریاضی امروز چطور بود؟ جزئیات تکمیلی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

برگزاری کنکور رشته ریاضی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار آموزش ایونا به نقل از باغستان نیوز، برگزاری کنکور رشته ریاضی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، جزئیات تکمیلی را بخوانید.

روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ کنکور رشته ریاضی برگزار شد و خیلی از دانش آموزان مشتاق به ادامه تحصیل امروز خودشان را با سوالات دروس رشته علوم ریاضی محک زدند.

در ادامه نظرات برخی از این عزیزان را خدمت شما می آوریم. شما دوست عزیز کنکوری هم می توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را نسبت به کنکور امروز رشته ریاضی بگویید تا در متن اضافه کنیم:

نظرات بعضی از دانش آموزان درباره کنکور ریاضی

عذرا دغلاوی:

ریاضیات: در درس حسابان هم سوالات متوسط وجود داشت ولی سوالات زمان‌بر و با ظاهر پیچیده و دام‌دار. در مجموع روان‌تر از کنکور ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ و تقریبا مشابه دی ماه ۱۴۰۱ بود.
➕با وجود آمادگی ذهنی اغلب داوطلبان برای سوالات سخت خب طبیعتا دانش آموزان با سطح ریاضیات مناسب می‌توانستند درصد قابل قبولی کسب کنند.
➕هندسه و گسسته هم متوسط و قابل قبول بود .

🔺بنظرم ریاضیاتش طوری بود که داوطلب مزد زحمتش را بگیرد نه مثل ۱۴۰۲ که تفکیک مناسبی بین داوطلبین صورت نگرفت!

————–

محمد: امسال یکی از سخت تربن سوالات رو داده بودند .وای خدا اینا رو از کجا آورده بودن

شیما.ز : کسی جواب فیزیک ها رو داره بفرسته😓

Elnaz.zei13 خدا کنه جای خوب قبول بشم . استرس گرفتم تا موقع نتیجه ها

ندا مرادی: ریاضی و شیمی رو خوب زدم ولی امان از فیزیک

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی دو دفترچه داده می‌شود که دفترچه شماره ۱ شامل درس ریاضی با ۴۰ سوال و ۷۰ دقیقه زمان پاسخگویی و دفترچه شماره ۲ شامل دروس فیزیک و شیمی با ۶۵ سوال و ۷۵ دقیقه زمان پاسخگویی است.

در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی از تعداد ۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب تعداد ۴۷ هزار و ۱۱۲ نفر معادل ۳۷ درصد داوطلبان زن و تعداد ۸۱ هزار و ۲۵۰ نفر معادل ۶۳ درصد داوطلبان مرد هستند.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید