15:22 , 1403/2/8
کد خبر: 000046449
بازدید: 4858
فصل ششم نون خ ۶ کی پخش می شود؟

آیا فصل ششم سریال نون خ ۶ ساخته می شود؟ بعد از اتمام فصل پنجم سریال نون خ، بسیاری از بینندگان و علاقه مندان این مجموعه تلویزیونی سوالشان این است.

آیا فصل ششم سریال نون خ ۶ ادامه دارد؟

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایونا به نقل از باغستان نیوز، آیا فصل ششم سریال نون خ ۶ ادامه دارد؟ با توجه به اینکه فصل هفتم سریال پایتخت قرار است در عید نوروز ۱۴۰۴ به روی آنتن شبکه اول سیما برود، احتمالا ساخت فصل ششم نون خ به سال آینده موکول خواهد شد.

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره سریال نون خ گفت: این سریال کار حرفه‌ای پرنفوذ و ارزشمندی است، چون در معرفی سبک زندگی اقوام کار بسیار ارزشمندی انجام داده‌اند.

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره سریال نون خ گفت: این سریال کار حرفه‌ای پرنفوذ و ارزشمندی است، چون در معرفی سبک زندگی اقوام کار بسیار ارزشمندی انجام داده‌اند. در این ویدئو تصاویری از پیچیده شدن آوازه نون خ در حیاط هیئت دولت تا مادرانگی از زاویه‌ای متفاوت در پا به ماه را مشاهده می‌کنید.

نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی ، تهیه کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی است که از نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک به نمایش درآمد.

«نون خ» در اصل مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است.

تاکنون ۵ فصل از این مجموعه به نمایش درآمده است که در نوروز سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شدند.

این سریال کمک زیادی به شناخت و معرفی بیشتر مناطق و اقوام ایرانی و فرهنگ و آداب رسوم کُردها کرده است.

این سریال می‌تواند نقش بسیار مهمی در معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان‌های ایلام، کرمانشاه و کردستان به مردم سراسر ایران داشته باشد

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار