اقتصادی

اقتصادی

رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.

یارانه نقدی از سال گذشته برای دهک های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان بوده و این رقم دستخوش تغییر نشده است.

مدیرعامل شرکت توانیر از امکان صادرات برق ایران به اروپا از طریق ترکیه با مشارکت شرکتهای بخش خصوصی فعال در بازارهای برق منطقه ای در ٨ ماه عادی سال خبر داد.

مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده، اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.

اداره راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت داد تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال آورده خود را به ۱۸۰ میلیون تومان افزایش دهند.

قیمت فردا سوبا شاسی بلند ۷ نفره فردا موتورز در بازار خودرو با افت ۵۰ میلیون تومانی، با قیمت ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

در بازدید از این فروشگاه زنجیره‌ای، این واحد به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبری جدید درباره یارانه مادران باردار و شیرده (طرح یسنا) ارائه داده است.

در این مطلب به بررسی قیمت و مشخصات انواع گوشی های سامسونگ در بازار پرداختیم.

قیمت دلار، سکه و طلا ۱۴۰۳/۰۲/۰۸

قیمت روز خودرو ۱۴۰۳/۰۲/۰۸

وضعیت بازار خودرو به حدی عجیب شده که قیمت حواله‌ها تا بیش از ۱۰ میلیارد تومان هم رسیده است.

امروز قیمت دلار روند صعودی را در مرکز مبادله تجربه کرده است و به ۴۴,۱۹۸ (چهل و چهار هزار و یکصد و نود و هشت ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۶ درصدی داشته است.

سکه امامی، امروز به ۴۲,۱۵۰,۰۰۰ (چهل و دو میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، بدون تغییر ۰ درصدی داشته است.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران با 44,198 (چهل و چهار هزار و صد و نود و هشت تومان) اعلام شد.

با 300 میلیون تومان ودیعه از کجا خانه بگیریم؟ اگر شما هم ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه دارید و می‌خواهید بدانید با این مبلغ در کدام مناطق تهران می‌توان خانه اجاره کرد، این گزارش را از دست ندهید.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستأجران را تشریح کرد و گفت: لایحه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها با همکاری وزارت راه و کمیسیون عمران مجلس تدوین شده است.

پرواز مشهد-تهران به علت نقص فنی هواپیما پس از ۵ ساعت تاخیر هنوز حرکت نکرده است.

طرح یسنا با هدف کمک به امنیت غذایی مادران دارای فرزند زیر دو سال، از سال گذشته برای حدود ۲۴ هزار مادر واجد شرایط در دهک اول درآمدی اجرا شد

قیمت درهم امارات امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403 در بازار 17,220 تومان است که نسبت به روز گذشته 60 تومان (0.35 درصد) کاهش یافته است. هر واحد درهم امارات روز گذشته با قیمت 17,280 تومان معامله می شد.