سایر عناوین سیاسی

آخرین اخبار

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ضمن اعلام جزئیات مشوق‌های سربازان ماهر و نحوه بهره‌مندی از آنها گفت: اعطای این مشوق‌ از ۱۵ اردیبهشت‌ماه عملیاتی خواهد شد.

نماز جمعه روز گذشته، تهران ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به امامت احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار شد.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از اجرایی شدن مشوق‌های سربازان ماهر خبر داد.

آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید.

«معصومه حائری» عروس امام خمینی (ره) چرا فوت کرد؟ این سوالی است که بسیاری از مردم به دنبال یافتن پاسخ مناسبی برای آن هستند.

همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی مداخله جویانه به صدور حکم دادگاه بدوی برای توماج صالحی، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

انتشار توئیتی از جواد کریمی قدوسی با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی مواجه شد.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه پاسداران گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

شیخ حسین انصاریان‌ در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد.

مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

عبدالرضا داوری به سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان و استقبال وزیر مسکن این کشور از او واکنش نشان داد.

دور جدید برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین آغاز شد.

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی از مسئولین خواست که برای ارتقای معیشت مردم تلاش کنند.

بر اساس بودجه امسال، دولت در سال ۱۴۰۳ معادل ۵ میلیون تومان به قیمت‌های ثابت سال ۱۳۹۵ برای هر ایرانی هزینه خواهد کرد که دقیقا معادل همان مبلغ در سال ۱۳۹۰ است.

نکته خبرساز این نشست خبری حذف عکس امام خمینی و جایگزین کردن عکس سید ابراهیم رئیسی است که این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی از دستگیری خانواده رمال افغانستانی غیر مجاز ساکن در مشکین دشت فردیس خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف گفت: بسیاری از فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب که اخیراً در فضای مجازی پخش می‌شود قدیمی است و دارند به اسم درگیری‌های امسال بازنشر می‌کنند.

گشت ارشاد چند روزی است با تغییر نامش دوباره در خیابان ها ظاهر شده است.

«منابع آگاه در پتروشیمی بندر امام از ریخت و پاش‌های زیاد خبر می‌دهند که یک نمونه آن هزینه‌کرد مبالغ هنگفت در جشن سالگرد تأسیس شرکت پتروشیمی این بندر بوده است.»