علمی و فناوری

مشترکان عزیز می‌توانید با بهره‌مندی از تخفیف‌های استثنایی مکالمه، پیامک و اینترنت با عزیزان خود در ارتباط باشید. برای استفاده از خدمات ایرانسل لازم است قبل از سفر، سرویس رومینگ سیم‌کارت خود را فعال‌کنید.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضائی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.

بعد از مسدود شدن دیسکورد – Discord، حالا دیگر تمام پلتفرم های مرتبط با بازی و گیمینگ در ایران فیلتر و از دسترس خارج شده‌اند!

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره قطع اینترنت در روزهای کنکور سراسری توضیحاتی داد.

دریافت اینترنت رایگان ایرانسل تا ۳۰ گیگ با دسترسی به روش های زیر که می توان از طریق آن از ایرانسل ۱ تا ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان همراه دریافت کرد.

اخیرا برخی از کاربران ایرانی با مشکلات دسترسی به سرویس اسپاتیفای مواجه شده باشند. این نوع مشکلات معمولا با تغییرات در سیاست‌ های حفظ حریم خصوصی و قوانین محدودیت ‌های جغرافیایی مرتبط با کشورها مرتبط می ‌شوند. تحت تحریم‌ های بین ‌المللی، برخی از سرویس‌ ها و پلتفرم ‌های آنلاین ممکن است محدودیت ‌های جغرافیایی برای دسترسی کاربران در برخی از کشورها را اعمال کنند.

موزیک اینستاگرام یکی از ویژگی‌ های جالب این پلتفرم اجتماعی است که به کاربران امکان می‌ دهد تا موسیقی را به استوری ‌های خود اضافه کنند. با فعال کردن موزیک اینستاگرام، می‌ توانید از ترک ‌های موسیقی مورد علاقه‌ خود استفاده کنید و آن ها را در استوری خود با دیگران به اشتراک بگذارید.

معمولا بسیاری از افراد این سوال را که رادیواکتیو چیست را مطرح میکنند اگر دوست دارید با جواب آن آشنا شوید بهتر است بدانید که رادیواکتیو یک پدیده فیزیکی است که به واپاشی هسته‌ی اتم‌ها مرتبط است.

در حال حاضر شبکه‌ های اجتماعی و نرم ‌افزارها و پلتفرم‌ های پیام رسان بسیار زیادی طراحی و راه ‌اندازی شده‌اند و تلگرام یکی از محبوب ‌ترین آن‌ها در میان کاربران در سراسر نقاط جهان و کشور ایران است.

پست های اینستاگرامی، یکی از ابزارهای اصلی در جهان دیجیتال هستند که هم برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها و هم به عنوان یک رسانه اجتماعی برای بیان افکار، احساسات و مفاهیم مختلف، استفاده می شوند.

حدود 10 سال پیش وقتی اینستاگرام پا به عرصه وجود گذاشت، فقط یک پلتفرم بسیار ساده برای اشتراک گذاری عکس و تصاویر بود. روش گذاشتن پست در اینستا را در این مطلب مطالعه کنید.

در عصر پیشرفت‌های سریع تکنولوژی، دو اصطلاح کلیدی توجه و کنجکاوی زیادی را به خود جلب کرده اند: هوش مصنوعی (AI) و متاورس. هوش مصنوعی و متاورس بخشی از دو حوزه متمایز و متفاوت دنیای دیجیتال هستند. این مقاله به تفاوت‌های بین هوش مصنوعی و متاورس می‌پردازد و ویژگی‌های منحصر به فرد، کاربردها و نحوه شکل دهی آن‌ها به دنیای دیجیتال را نشان می‌دهد.

پایین آمدن کیفیت استوری واتساپ و عکس ها همواره یک چالش برای کاربران این پلتفرم است.

اپل قصد دارد سری آیفون ۱۷ را با تغییری متفاوت معرفی کند. این منبع ادعا می‌کند آیفون ۱۷ پلاس نسبت به بقیه مدل‌های پلاس آیفون، نمایشگر کوچک‌تری خواهد داشت.

آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات درباره حضور گشت ارشاد در معابر اظهارنظر کرد.

قیمت جدید گوشی‌های شیائومی منتشر شد.

پژوهشگران «دانشگاه ایالتی واشنگتن» از کشف ویژگی جدیدی در باکتری‌ها خبر داده‌اند که آنها را به خون‌آشام تبدیل می‌کند.

گلکسی A05s در دسته ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ قرار می‌گیرد.

در ترکیه

متاپلتفرمز روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد به طور موقت پلتفرم تردز را از ۲۹ آوریل در ترکیه تعطیل می کند.

براساس جداول بودجه کل کشور در سال ۱۴۰۳، قیمت هر پیامک ۴۰ ریال افزایش می‌یابد.