دولت

دولت

در مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی اعلام شد؛

آخرین اخبار

رئیس‌جمهور:

رئیس جمهور با بیان اینکه گام اول برای موفقیت و تحقق اهداف اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا وجود اراده میان طرفین است، نفس برگزاری این اجلاس را نماد و نمودی از وجود این اراده میان طرفین دانست.

رئیس جمهور تاکید کرد: وعده‌های خود را از یاد نمی‌بریم این دولت بنا دارد که صادق الوعد باشد، به همه مسئولان اعلام کرده ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده ایم.

رئیس جمهور گفت: برگزاری سفر برنامه ریزی شده در این مقطع این پیام را به منطقه و جهان داد که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با اشاره به اقدامات این معاونت در حوزه حجاب و عفاف، اظهار کرد: ما عملاً نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی برای آن هستیم.

دولت در لایحه خود که بر تعطیلی دو روز در هفته تاکید شده ، خواستار این شده است که دستش در انتخاب روزهای تعطیل باز باشد.

سریلانکایی‌ها به رییس جمهور ایران لقب شیر خاورمیانه داده اند.

فعال رسانه‌ای اصولگرا به ادعای سایت ریاست جمهوری درباره احیای ۲۰۰ بنگاه راکد در استان سمنان واکنش نشان داد.

سخنگوی دولت، در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد که آیین‌نامه واردات خودروی کارکرده از مناطق آزاد به تصویب رسیده و ابلاغ هم شده و آیین‌نامه دیگری در این زمینه موجود نیست.

رسانه‌های پاکستانی روز یکشنبه گزارش کردند که به مناسبت بازدید رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران از «کراچی» در روز سه شنبه، تمام ادارات و مراکز آموزشی این شهر تعطیل خواهد بود.

عکسی از صف طولانی بستنی قیفی رایگان در سفر استانی رئیسی به سمنان پربازدید شد.

معاون امور بانوان رئیس‌جمهوری درباره صدور کارت ملی و شناسنامه با نام مادران گفت: با توجه به اینکه قرار است در کارت‌های جدید صرفاً کدملی قید شود و نام پدر و مادر دیگر ثبت نمی‌شود، مسئله قید شدن نام مادران نیز دیگر موضوعیتی ندارد.

در مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی اعلام شد؛

رییس جمهور تصریح کرد که کوچک ترین تعرضی از سوی رژیم صهیونیستی به خاک ایران به برخوردی سهمگین و شدید با آنها منجر خواهد شد.

دولت اعلام کرد با توجه به عدم تمایل به تداوم عضویت در برخی مجامع بین المللی، لایحه لغو عضویت در این مجامع را به مجلس تقدیم کرده است.

رئیس جمهور در پی عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در پیامی تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیرو‌های مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که هر گونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.

خبرگزاری دولت، توئیت منتسب به ابراهیم رئیسی که در آن خبر از انتقام قطعی از اسرائیل را داده بود، تکذیب کرد.

به نظر می‌رسد که دولت در ادامه طرح‌های عجیب مالیاتی، این بار برای افزایش درآمدهای خود دست به دامن مالیات بر مهریه شده است. اما ماجرای این مالیات چیست؟

علیرضا پناهیان پس از اظهارات جنجالی اش درباره پیامبر در جلسه اقتصادی دولت شرکت کرد.

رئیس‌جمهور در دیدار رمضانی دولت و مجلس گفت: شاخص ارزیابی عملکرد دولت و مجلس، احساس رضایت مردم است.

سید ابراهیم رئیسی، در جلسه امروز هیات دولت گفت:وقتی دولت در ایجاد شیرینی‌های بخش اقتصادی موفق بوده است، قطعاً خواهد توانست تلخی‌ها را کاهش و به شیرینی تبدیل کند.

ویدیویی از حضور رئیس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس به تازگی توسط رسانه‌ها منتشر شده است.