انتظامی و حوادث

آخرین اخبار

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر تهران اعلام کرد که ماموران پلیس راهور برای مدیریت ترافیک عصرگاهی نیز از آمادگی لازم برخوردارند.

کارآگاهان در محل با جسد مردی حدوداً ۲۷ساله مواجه شدند که کاملاً سوخته بودو همچنین گزارش اولیه حکایت از آن داشت که مرد جوان با ضربات جسم سخت به سرش به قتل رسیده است و سپس جسد او به آتش کشیده شده است.

حکم قصاص نفس جوان 27 ساله ای که به دنبال ارتباط شیطانی با زنی جوان، دست به جنایت سیاه زده بود در حالی به تایید قضات دیوان عالی کشور رسید که حدود20هزار تماس و پیامک غیراخلاقی، ریشه این ماجرای تاسف بار بود.

در تجمع شهر قم، چند نفر از طلابی که پلاکارد مرتبط با موضوع حجاب در دست داشتند، ظاهر غیرایرانی و افغانستانی دارند.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

۸ نفر از اعضای یک خانواده بر اثر استفاده از قارچ در روستای کوهمره سرخی شیراز مسموم شدند.

سردار رادان فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس درخصوص توقیف خودروها و انتقال آنها به پارکینگ هشدار داد.

مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم زنان را آزار می‌داد و فیلم سیاه از آنها تهیه می‌کرد، دستگیر شد.

سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور ضمن تشریح گوشه‌ای از دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان‌یافته و شبکه‌ای گفت: باندهای سازمان‌یافته قاچاق دختران و خانه‌های فساد و فحشا متلاشی شد و ۹۶نفر دستگیر شدند.

مرد بی رحم که سابقه رفتارهای خشونت آمیز داشت پس از مصرف موادمخدر و قرص دست به جنایتی دردناک زد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه خبر داد.

فردی که به علت اختلاف شخصی، اقدام به قتل یکی از دوستان خود کرده بود دستگیر شد.

حادثه انحراف اتوبوس از جاده در محور میمه به گلپایگان ۱۱ مصدوم برجا گذاشت.

محمدحسین دشتی از دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان از ۲۹ فروردین به طرز مرموزی ناپدید شد. او آخرین بار ظهر روز همان روز هنگام خروج از دانشکده مشاهده شده و پس از آن دیگر کسی او را ندیده بود.

سخنگوی فراجا تشریح کرد:

سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور ضمن تشریح گوشه‌ای از دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای، گفت: پلیس به عنوان آخرین و مهمترین حلقه در لبه برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، از آخرین وضعیتِ زیر پوستِ شهر مطلع است.

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا اعلام کرد: طرح صدور یک روزه گواهینامه رانندگی برای موتورسیکلت‌سواران فاقد گواهینامه همچنان درحال اجراست.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ضمن تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل زده در جنوب شرق کشور از توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته موادغذایی در میان سیل‌زدگان خبر داد.

آتش سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) با تلاش آتش نشانان بخیر گذشت و از بروز خسارت مالی سنگین جلوگیری بعمل آمد.

بر اساس ماده ۲ قانون مجازات اسلامی ۱۳۹۲، ” هر رفتاری اعم از فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن مجارت تعیین شده است جرم محسوب می شود. “ . با توجه به اینکه تاکنون برای موتورسواری بانوان هیچ مجازاتی تعیین نشده است پس از نظر قانونی دریافت گواهینامه موتور عمل جرم نیست.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه ای در خصوص عفاف و حجاب نوشت: بررسی‌ها و مشاهداتِ عینیِ روزانه در شهر‌ها نشان دهنده‌یِ حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌مان است.