15:16 , 1403/2/7
کد خبر: 000046369
بازدید: 2735
علت خودکشی دکتر سمیرا آل سعیدی چه بود؟

بر اساس اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی، دکتر سمیرا آل سعیدی اقدام به خودکشی کرد و جان سپرد.

به گزارش خبرنگار سلامت ایونا به نقل از باغستان نیوز، شنیده‌ها حاکی است که خانم دکتر سمیرا آل سعیدی، استاد دانشگاه و فوق تخصص روماتولوژی در تهران بر اثرخودکشی، جانش را از دست داد. در همین رابطه رئیس بیمارستان شریعتی، طی پیامی درگذشت شادروان دکتر سمیرا آل سعیدی، عضو هیأت علمی دانشگاه را به جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان شریعتی و خانواده ایشان تسلیت گفت.

یکی از همکاران او به نام مهدی عبدوس در واکنش به فوت این پزشک خانم با ابراز تاسف نوشت:

خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت مرحومه به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده. وی روز قبل، پلن دارویی خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آنها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر وی هم می گذارند. از او یک فرزند به یادگار مانده است. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس های فراوان کاری  هستند آنها سرمایه کشور هستند احترام آنها را حفظ کنید تنهایشان نگذارید. مرگ‌های خودخواسته سریالی رزیدنت ‌ها نفس‌ها را در سینه حبس کرده است. سال گذشته هم سال تلخی برای جامعه پزشکی ایران بود.

پیام تسلیت رئیس بیمارستان شریعتی به مناسبت درگذشت دکتر آل سعیدی

دکتر احمدرضا جمشیدی، رئیس بیمارستان شریعتی، طی پیامی درگذشت شادروان دکتر سمیرا آل سعیدی، عضو هیأت علمی دانشگاه را به جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان شریعتی و خانواده گرانقدر ایشان تسلیت گفت.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، متن پیام به این شرح است:

وبشّر الصّابرین الّذین إذا أصابتْهمْ مصیبهٌ قالوا إنّا للّه و إنّا إلیْه راجعون

خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید.

ایشان پزشکی دانشمند و استادی پرتلاش و با اخلاق بود که دردوران خدمت خویش در این دانشگاه، با اشتیاقی وصف ناپذیر در عرصه آموزش، پژوهش و درمان بیماران بی وقفه در تلاش بود و مراتب علمی را با جهد و کوشش فراوان و زحمات بی شائبه طی می کرد.

دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.

اینجانب ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی با خانواده معزز ایشان، اساتید محترم، دانشجویان گرامی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران و جامعه روماتولوژی کشور، برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دکتر احمدرضا جمشیدی

رئیس بیمارستان شریعتی

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید