20:50 , 1403/2/16
کد خبر: 000047074
بازدید: 1219
پسری که به طرز وحشتناکی مادرش را به قتل رساند

پسر دیوانه ای که مادرش را به شکل فجیعی به قتل رساند و جنازه اش را به آتش کشیده بود در شهرک دانشگاه دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا به نقل از رکنا، ساعت 10 شامگاه شنبه 15 اردیبهشت ماه اهالی شهرک دانشگاه در محله ورداورد چیتگر  سناریوی درگیری مرگبار پسر جوانی با مادرش را به پلیس گزارش کردند و خیلی زود تیمی از ماموران پلیس برای بررسی در محل حاضر شدند.

ماموران پس از رسیدن به صحنه قتل با پسری 36 ساله مواجه شدند که سعی به سوزاندن خودش با اسید را داشت و با تهدید از ماموران می خواست که از محل دور شوند که در این صحنه با حضور کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران ، ماموران با پسر جوان که قصد خودسوزی با اسید را داشت با صحبت های روانشناسانه به آرامش دعوت کردند.

پسر جوان که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت در این مرحله خود را تسلیم کارآگاهان پلیس کرد و ماموران وقتی پای به خانه پسر جوان گذاشتند با جسد غرق در خون مادر خانواده که 70 ساله داشت روبرو شدند و این در حالی بود که جسد مادر خانواده به آتش کشیده شده بود.

کارآگاهان در بررسی های ابتدایی پی بردند که پسر جوان با ضربات پیچ گوشتی و چاقو مادرش را به قتل رسانده و سپس اقدام به آتش زدن جسد مادرش کرده است.

پسر جوان که مشکلات روحی و روانی شدیدی دارد در همان ابتدا گفت: پس از درگیری با مادرم پیچ گوشتی را برداشتم و ابتدا مادرم را با ضربات پیچ گوشتی زمینگیر کردم و سپس با چاقو او را هدف قرار دادم و چون در حالت عادی نبودم اقدام به آتش زدم مادرم کردم .

وی افزود: قصد داشتم خود را با اسید بسوزانم که پلیس سررسید و دستگیر شدم.

تیم تشخیص هویت در بررسی های ابتدایی به ضربات چاقو و پیچ گوشتی را بیش از 30 ضربه اعلام کردند که در ادامه بازپرس براعه دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد.

بنا بر این گزارش، بازپرس براعه دستور داد تا پسر جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید