15:21 , 1401/10/8
کد خبر: 000017914
بازدید: 1595
کشته شدن مهرداد ملک، نوجوان 17 ساله بر اثر شلیک پلیس تائید شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین کشته شدن یک نوجوان قزوینی به نام مهرداد ملک با شلیک گلوله از سوی پلیس تائید شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی ایونا، بر اساس خبری که تسنیم منتشر کرده، ابوالحسن کریمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین این موضوع را تائید کرده و درباره جزئیات آن توضیحاتی ارائه کرد.

مهرداد ملک کیست؟

مهرداد ملک نوجوان 17 ساله قزوینی بود که طی روزهای گذشته مورد اصابت گلوله نیروهای پلیس قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان جان می بازد.

نحوه کشته شدن مهرداد ملک

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با تائید خبر کشته شدن این نوجوان با شلیک گلوله پلیس اظهار کرد: طی روزهای گذشته ماموران نیروی انتظامی به سرنشینان یک خودرو در اطراف روستای دیال آباد قزوین مشکوک می شوند که سرنشینان این خودرو مهرداد ملک و دوست او بوده اند.

ابوالحسن کبیری ادامه داد: پس از این ماجرا ماموران با استفاده از چراغ و نورافکن نسبت به شناسایی این خودرو اقدام می کنند و پس از مدتی سرنشینان خودرو متوجه حضور نیروی انتظامی شده و اقدام به فرار می کنند. در این میان آنها نسبت به هشدارهای ایست نیروی انتظامی نیز بی توجهی کرده و از این روستا به سمت باغات روستای جوهرین فرار کردند.

وی افزود: زمانی که ماشین نیروی انتظامی به این خودرو نزدیک می شود راننده با حرکت دنده عقب به خودروی پلیس می کوبد و چراغ های ماشین نیروی انتظامی را خرد می کند تا دیگر نتوانند آنها را تعقیب کنند. بر همین اساس ماموران با شلیک تیرهوایی و فرمان ایست سعی می کنند خودروی آنها را متوقف کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: پس از شلیک تیرهوایی خودروی مذکور توقف کرده و با تفنگ شکاری به سمت خودروی پلیس شلیک می کند و در نتیجه نیروی انتظامی و ماموران پلیس مجبور می شوند چند تیر به سمت آنها شلیک کنند و در نهایت هم این خودرو به سمت باغات فراری می شود.

کبیری ادامه داد: ساعاتی پس از این اتفاقات راننده دوست خود را که زخمی شده بود به بیمارستان شفای تاکستان می رساند اما فرد بر اثر خونریزی فوت می کند و از سوی بیمارستان این موضوع به نیروی انتظامی اعلام می شود. در نهایت نیز فردی که مهرداد ملک را به بیمارستان برده بود مورد بازجویی قرار گرفت و پس از بازرسی منزل این فرد اسلحه نیز کشف شد و حال چندین موضوع در دست بررسی های انتظامی و قضایی قرار دارد که پس از مشخص شدن جزئیات این موارد درباره آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید