11:54 , 1401/12/21
کد خبر: 000021712
بازدید: 1746
قاتل هنگام خانه تکانی لو رفت/ خالکوبی آدیداس کار دست پسر خاله داد

زن همسایه، هنگام تمیز کردن شیشه ها قاتل را شناسایی کرد

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، 19 اسفند ماه سال جاری گزارش مرگ زن جوانی به پلیس اعلام شد.

پسر 18 ساله مقتول اعلام کرد: مادر و پدرم از یکدیگر طلاق گرفته بودند و من همراه با مادرم زندگی میکردم. روز گذشته در خانه یکی از دوست هایم بودنم و نیمه شب به خانه برگشتم. جسد مادرم داخل خانه افتاده بود و کنارش چند بسته قرض خالی و لیوانی آب وجود داشت. وضعیت خانه هم نامرتب و به هم ریخته بود و من فکر کردم که مادرم خودکشی کرده است.  اما این غیر ممکن به نظر میرسد چراکه مادرم زن شاد و سرحالی بود و من به مرگ او بسیار مشکوکم.

تیم بررسی صحنه جرم همراه با بازپرس محمد مهدی براعه در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید:

ویدئوی جدیدی که مادر کیان پیرفلک منتشر کرد+فیلم

خودکشی هولناک در مترو کرج

زن همسایه قاتل را پیدا کرد

تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد. یکی از همسایه ها که زن جوانی بود، گفت: پنجشنبه حوالی بعدازظهر در حال خانه تکانی بودم و پاک کردن شیشه ها بودم که متوجه شدم مردی ترسیده و با عجله از خانه بیرون رفت. من مرد را نشناختم اما خالکوبی آدیداسی که پشت گردن او بود توجه من را جلب کرد.

بعد از اظهارات زن همسایه مامورها سراغ پسر مقتول رفته و درباره مردی که خالکوبی ادیداس دارد از او سوال کردند. پسر مقتول در این باره گفت: این مرد پسرخاله مادرم است. او سابقه دار و خلافکار است.

پس از اعلام شدن هویت قاتل، دستور بازداشت او صادر شد. وی، زمانی که در مقابل بازپرس شعبه سوم دادسرای امورجنایی تهران قرار گرفت به قتل دختر خاله اش اعتراف کرد و به دستور بازپرس جنایی، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

انگیزه قاتل؛ نگهداری اموال سرقتی!

قاتل در خصوص انیزه قتل گفت: دختر خاله ام را خاله صدا میزدیم. من هم یک سارق بودم و اموال سرقتی را با خودم نگه نمیداشتم و در خانه دختر خاله ام نگه می داشتم. دختر خاله ام هم به من اعتراض می کرد و او گفته بود کهاگر یک بار دیگر این کار را انجام دهم من را لو می دهد.

روز حادثه هم با هم دعوایمان شد و دختر خاله ام گفت که دیگر به من اجازه نمی دهد اموال سرقتی را در خانه اش نگهداری کنم. حال خوبی نداشتم و برای همین بالشت را روی صورتش گذاشتم و بعد از چند دقیقه متوجه شدم که او دیگر نفس نمی کشد.

بیشتر بخوانید:

۵ کشته و ۲ مصدوم در انفجار ساختمانی در تبریز

به آتش کشیده شدن چهار مسجد در یزد +عکس

جزئیات قتل فجیع زن پادکستر ایرانی و همسرش در آمریکا+فیلم

قتل مرد دلار فروش با بند هودی‌/ در تهرانسر چه خبر بود؟

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید