15:29 , 1401/12/20
کد خبر: 000021659
بازدید: 1409
قتل مرد دلار فروش با بند هودی‌/ در تهرانسر چه خبر بود؟

یک مرد جوان که در حوزه خرید و فروش دلار و موتورسیکلت فعالیت داشت، به شیوه‌ای پر رمز و راز در محله تهرانسر به قتل رسید.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، گزارش شده است که در روز ۱۸ اسفند ماه امسال، جسد یک مرد جوان در خانه‌اش در محله تهرانسر توسط ماموران کلانتری کشف شده است.

محمدمهدی براعه، بازپرس کشیک قتل پایتخت همراه با تیم جنایی به محل حادثه حضور یافت و با آغاز تحقیقات ابتدایی، مشخص شد که مقتول با استفاده از بند هودی خودش خفه شده است. همچنین بررسی‌های انجام شده نشان داد که مرد جوان در زمینه خرید و فروش دلار و موتورسیکلت فعالیت داشته و با یکی از دوستان صمیمی‌اش همکاری می‌کرده است. با این حال، از حدود دو روز قبل اختلاف حسابی بین او و دوستش به وجود آمده بود.

اختلاف مالی انگیزه قتل شد

در شب قبل از وقوع حادثه، دوست مقتول به عنوان مهمان در خانه‌اش حضور داشته و بررسی فیلم‌های مداربسته نشان داده که در صبح روز وقوع حادثه، این دوست از خانه خارج شده است. با توجه به ادله‌ای که موجود است، مشخص شد فقط دوست مقتول به عنوان مظنون مطرح است. به همین منظور بازپرس پرونده حکم جلب او را صادر کرد. در حال حاضر دوست مقتول تحت تعقیب است. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران، تحقیقات خود را تا زمانی که اطلاعات جدیدی درباره مظنون پرونده به دست آورند، ادامه خواهند داد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید