17:05 , 1403/2/17
کد خبر: 000047224
بازدید: 1203
برج خلیفه برجی در ابرها

تصور کنید در ارتفاعی سرگیجه‌آور، میان انبوهی از ابرها قدم می‌زنید و نظاره‌گر مناظر نفس‌گیر شهر مدرن دبی هستید.

این تجربه رویایی نه در خیال بلکه در دنیای واقعی و بر فراز بلندترین سازه دست بشر، برج خلیفه دبی قابل تحقق است. این آسمان‌خراش 828 متری که در قلب صحرای سوزان امارات متحده عربی سر بر افراشته، بیش از آن که یک ابرسازه باشد، به مثابه دروازه‌ای به سوی دنیایی از شگفتی و اعجاب است. گویی با عبور از هر طبقه، به قلمرو جدیدی از شاهکارهای مهندسی و معماری قدم می‌گذارید. در این مطلب قصد داریم سفری کوتاه به سرزمین عجایب برج خلیفه داشته باشیم و گوشه‌ای از این غول فلزی را به شما نشان دهیم. آماده اید تا با گام‌هایی بلند سفری به یاد ماندنی را در میان ابرها تجربه کنید؟

معرفی برج خلیفه دبی: برج خلیفه چند متر است؟

ارتفاع برج خلیفه چقدر است؟ در قلب صحرای سوزان امارات متحده عربی، جایی که آسمان‌خراش‌ها با ابهتی مثال‌زدنی به نظاره نظاره گر رمل‌های طلایی هستند، غولی از فولاد و شیشه سر بر افراشته که عنوان بلندترین سازه دست بشر را یدک می‌کشد. برج خلیفه، نگینی درخشان در میان انبوه ابرها، با 828 متر ارتفاع، به عنوان نمادی از نوآوری، مهندسی و بلندپروازی انسان، خودنمایی می‌کند. این ابرسازه عظیم که در ابتدا با نام "برج دبی" شناخته می‌شد، در سال 2010 به افتخار شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان، حاکم امارات متحده عربی به "برج خلیفه" تغییر نام یافت. گویی این نام جدید، مهر تأییدی بر شکوه و عظمت این بنای بی‌نظیر بود.

داستان ساخت برج خلیفه از سال 2004 آغاز شد، زمانی که گروهی از معماران و مهندسان برجسته از سراسر جهان گرد هم آمدند تا رویایی را به واقعیت تبدیل کنند. طراحی این شاهکار معماری حاصل خلاقیت شرکت آمریکایی SkidmoreOwings & Merrill (SOM) و معمار مشهور آمریکایی Adrian Smith بود. آنها با الهام از معماری اسلامی، طبیعت صحرا و گل Hymenocallis، طرحی منحصر به فرد و چشم‌نواز خلق کردند.

برج خلیفه چند طبقه است؟

ساخت برج خلیفه 6 سال به طول انجامید و در نهایت در سال 2010، این غول فلزی با شکوهی وصف‌ناپذیر، به روی جهانیان گشوده شد. از آن زمان تاکنون، برج خلیفه به عنوان مقصدی گردشگری و فرهنگی، پذیرای بازدیدکنندگان از سراسر دنیا بوده و تجربه‌ای بی‌نظیر را به آنها ارائه می‌دهد. اما برج خلیفه صرفاً یک جاذبه گردشگری نیست، بلکه مجموعه‌ای از امکانات و خدمات لوکس و مدرن را در خود جای داده است. بیش از 1000 واحد آپارتمان، 49 طبقه اداری، 4 استخر مجلل، یک کتابخانه مجهز و هتل آرمانی با 160 اتاق طراحی شده توسط جورجیو آرمانی، تنها بخشی از امکانات این برج بی‌نظیر هستند.

علاوه بر این، برج خلیفه به عنوان بلندترین نقطه دبی، چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر و خلیج فارس را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. تماشای غروب خورشید از سکوی تماشای برج، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود. برج خلیفه، فراتر از یک ابرسازه، نمادی از عظمت و بلندپروازی انسان است. این بنای شگفت‌انگیز، یادآور این نکته است که با عزم و اراده راسخ، می‌توان به بلندترین آرزوها دست یافت و قله‌های افتخار را فتح کرد.

قیمت برج خلیفه در دبی

قیمت بلیط برج خلیفه به نوع بلیط، زمان بازدید و سن شما بستگی دارد. در این قسمت، به بررسی جزئیات قیمت بلیط و نکات مربوط به آن می‌پردازیم تا بتوانید سفری برنامه‌ریزی شده و مقرون به صرفه به این بنای شگفت‌انگیز داشته باشید. همراه ما باشید تا با قیمت‌های بلیط برج خلیفه آشنا شوید و برای سفری خاطره‌انگیز به بلندترین نقطه دبی، آماده شوید.

  • طبقه 124+125شروع قیمت از 168 درهم تا 266 درهم
  • طبقه 124+125+148شروع قیمت از 385 درهم تا 457 درهم
  • طبقه 124+125+آکواریومشروع قیمت از 265 درهم

*نکتهتوجه داشته باشید قیمت های درج شده مربوط به اردیبهشت ماه 1403 می‌باشد.

 

برج خلیفه برجی در ابرها

اطلاعات تکمیلی بازدید از برج خلیفه

برج خلیفه در منطقه داون تاون دبی، در امتداد بلوار شیخ محمد بن راشد یک و درست در کنار دبی مال، مشهورترین مرکز خرید دنیا، واقع شده است. این برج، قلب تپنده تجارت جدید دبی را تشکیل می‌دهد و در میان انبوهی از آسمان‌خراش‌های دیگر، به عنوان نگینی درخشان می‌درخشد.

  • آدرس: 1 Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates
  • وبسایتburjkhalifa.ae
  • تلفن:  +97148888888
  • ساعات کاریهمه روزه از ساعت 05:00 تا 23:00
  • قیمت بلیطشروع قیمت بلیط برج خلیفه از 168 درهم

حالا که می‌دانید برج خلیفه کجاست، آماده‌اید تا سفری به این قله رفیع تمدن بشری داشته باشید و از شگفتی‌ها و تجارب بی‌نظیر آن لذت ببرید؟

برج خلیفه کجاست؟

برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، در مرکز شهر دبی واقع شده است و به راحتی از طریق حمل و نقل عمومی یا وسیله نقلیه شخصی قابل دسترسی است.

  • مترو: سریع‌ترین و اقتصادی‌ترین راه برای رسیدن به برج خلیفه، استفاده از مترو دبی است. برای این منظور باید سوار خط قرمز مترو شده و در ایستگاه برج خلیفه پیاده شوید. از ایستگاه مترو تا دبی مال می‌توانید با اتوبوس F13 یا پیاده‌روی 15 دقیقه‌ای خود را به برج خلیفه برسانید.
  • اتوبوس: خطوط اتوبوس‌رانی 27، 28، 81، 120، C13 و C16 شما را به نزدیکی برج خلیفه می‌رسانند.
  • تاکسی: تاکسی به وفور در دسترس است و به راحتی می‌توانید به برج خلیفه بروید.

نکاتی برای بازدید از برج خلیفه

  • دسترسی به سکوی مشاهده برج خلیفه فقط از طریق دبی مال امکان پذیر است.
  • فقط ساکنین برج، مهمانان هتل آرمانی و دارندگان رزرو رستوران Atmosphere می توانند مستقیماً وارد برج خلیفه شوند.
  • برای ورود به برج خلیفه به بلیط نیاز دارید. می توانید بلیط را به صورت آنلاین یا حضوری از گیشه های برج خریداری کنید.

مراحل ورود به برج خلیفه:

  • به دبی مال بروید و به طبقه Lower Ground بروید.
  • ورودی برج خلیفه را پیدا کنید.
  • بلیط خود را به متصدی نشان دهید.
  • از گیت امنیتی عبور کنید.
  • با استفاده از آسانسورهای سریع به سکوی مشاهده مورد نظر خود بروید.

ما برای شما آرزوی سفری خاطره‌انگیز و پر از لذت در برج خلیفه داریم.

برج خلیفه برجی در ابرها

هتل آرمانی در برج خلیفه

در قلب برج خلیفه، بلندترین سازه دست بشر، قصری از جنس ظرافت و تجمل خودنمایی می‌کند. هتل آرمانی دبی، این هتل 11 طبقه‌ای، با تلفیقی بی‌نظیر از معماری مدرن و کلاسیک، تجربه‌ای منحصر به فرد از اقامت در لوکس‌ترین نقطه زمین را به شما هدیه می‌دهد.

  • طبقات همکف تا 8: شامل مجلل‌ترین و طلایی‌ترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها با امکانات رفاهی بی‌نظیر
  • طبقات 19 تا 37: واحدهای مسکونی لوکس با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از شهر دبی
  • طبقات 38 و 39: سوئیت‌های هتل آرمانی، اوج ظرافت و تجمل در بلندای آسمان
  • طبقات 8 تا 18 و 39: مجموعه‌ای از رستوران‌های مجلل با ارائه انواع غذاهای بین‌المللی و تجربه‌های ناب آشپزی

هتل آرمانی دبی، فراتر از یک هتل، مقصدی است برای تجربه نهایت شکوه و ظرافت. در این هتل، هر لحظه شما سرشار از خاطرات فراموش‌نشدنی خواهد بود. همین حالا برای اقامتی رویایی در هتل آرمانی دبی برنامه‌ریزی کنید.

سخن آخر....

در اعماق ابرها، بر فراز سرزمین عجایب دبی، برجی ایستاده که به نمادی از پیشرفت و تمدن بشری تبدیل شده است. گویی از دل ابرها سر برآورده و آسمان را به تسخیر خود درآورده است. اما برج خلیفه، فراتر از یک سازه عظیم و یک شاهکار معماری است. این برج، تجسمی از آرزوها و رویاهای ماست. نمادی از اینکه هیچ چیز غیرممکن نیست و انسان با تلاش و پشتکار می‌تواند به بلندترین قله‌ها دست یابد. سفر به این برج، سفری به دنیای ناشناخته‌ها و شگفتی‌هاست. سفری به اعماق ابرها، جایی که می‌توانید عظمت هستی را به نظاره بنشینید و حس کوچکی در برابر عظمت جهان را تجربه کنید، برج خلیفه در دبی، در انتظار شماست.

منبع

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید