08:56 , 1401/12/21
کد خبر: 000021688
بازدید: 4099
جزئیات قتل فجیع زن پادکستر ایرانی و همسرش در آمریکا+فیلم

یک زن پادکستر ایرانی روز گذشته در آمریکا به دست مردی ایرانی به قتل رسید.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، این زن که در آمریکا پادکست های مختلفی را آماده و در فضای مجازی منتشر می کرد روز گذشته به همراه همسرش به قتل رسید.

زهره صادقی که بود و چگونه کشته شد؟

طبق اعلام رسانه های آمریکایی زهره صادقی، 33 ساله پادکستر ایرانی مقیم آمریکا بوده که روز گذشته به همراه همسرش در شهر سیاتل به قتل رسید.

همسر او که مهندس کامپیوتر بوده و در آمازون کار می کرد نیز 35 سال داشته است. نام او در رسانه های آمریکایی محمد میلاد ناصری اعلام شده است.

ماجرا از این قرار است که پس از انتشار پادکست های فناوری وی، جوانی ایرانی به نام رامین خداکرمی جوان 38 ساله که راننده کامیون بوده نسبت به او علاقمند شده و برای وی مزاحمت هایی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

ویدئوی جدیدی که مادر کیان پیرفلک منتشر کرد+فیلم

در نهایت نیز وی ساعت 2 بامداد با بالا رفتن از پنجره یک خانه ابتدا زن جوان و سپس همسر او را به قتل می رساند و در ادامه به خودش نیز شلیک می کند.

برخی رسانه ها فیلمی در این زمینه منتشر کرده و درباره جزئیات ماجرا توضیحات بیشتری ارائه کرده اند که هنوز منبعی رسمی این اظهارات را تائید نکرده اما برای روشن تر شدن ابعاد این ماجرا این فیلم نیز در ادامه آمده است.

طبق اعلام برخی رسانه های خارجی مزاحمت های این جوان برای زن پادکستر موجب شده بود که وی بابت مزاحمت از این فرد شکایت کرده و تلاش داشتند برای ممنوعیت تماس او حکم قضایی بگیرند. گویا وی پیش از این نیز بابت امنیت جانی خود ابراز نگرانی کرده بوده است.

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید