14:11 , 1401/9/15
کد خبر: 000016996
بازدید: 4850
همه چیز درباره فیلم ترسناک دعوتنامه (2022)

فیلم ترسناک دعوتنامه 2022 اثری از جسیکا ام تامپسون، کارگردان استرالیایی تبار است. در ادامه مطلب به بررسی و معرفی این فیلم می پردازیم.

چرا فیلم ترسناک دعوتنامه 2022 را نگاه کنیم؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، فیلم ترسناک آمریکایی دعوتنامه محصول سال 2022 به کارگردانی جسیکا ام تامپسون است. فیلمنامه این فیلم ترسناک توسط بلر باتلر نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره سریال ترسناک چاکی+ تیزر

بیشتر بخوانید: لینک دانلود جدیدترین فیلم‌های ترسناک 2023+ خلاصه داستان

خلاصه فیلم ترسناک دعوتنامه (2022)

در شهر نیویورک، ایوی با بهترین دوستش گریس، از طریق شغل آزاد امرار معاش می کند. ایوی آزمایش دی ان ای انجام می دهد و متوجه می شود که پسر عموی دوری در انگلیس به نام الیور الکساندر دارد. او با الیور ملاقات می‌کند که رسوایی مادربزرگش، امالین را برای او تعریف می‌کند که فرزندی مخفیانه با یک مرد سیاهپوست داشت. الویر او را به یک عروسی خانوادگی در انگلستان دعوت می کند. ایوی به ویتبی در نیو کارفاکس ابی می رسد، جایی که با ارباب خانه، والتر دی ویل و خانم سوئیفت، خدمتکار قدیمی املاک ملاقات می کند.

ایوی به تدریج متوجه اتفاقات ناراحت کننده در طول اقامت خود می شود. او ظاهری از امالین را می بیند که خود را از راه پله حلق آویز کرد. خدمتکاران شروع به ناپدید شدن می کنند زیرا توسط یک شخصیت سایه مورد حمله قرار می گیرند. ایوی عاشق والتر می شود در حالی که والتر قبل از ورود او به خانه در حال تحقیق در مورد او بوده است.

خانواده یک مراسم شام برگزار می کنند، جایی که ایوی انتظار دارد در نهایت عروس و داماد را ملاقات کند. در عوض، والتر اعلام می کند که او و ایوی قرار است با هم ازدواج کنند. ساقی این مراسم، آقای فیلد، گلوی خدمتکار را می شکافد و خون او را در کاسه ای می ریزد. والتر، لوسی و ویکتوریا همگی خون آشام هایی هستند که خون خدمتکار را می نوشند. اجداد ایوی، اسکندرها، یکی از سه خانواده ای هستند که برای قرن ها، هر کدام به یکی از زنان خود پیشنهاد داده اند تا در ازای حمایت و ثروت، همسر والتر شود. امیلین در ابتدا قرار بود عروس سوم والتر باشد، اما او به دلیل گناهش خود را کشت. خانواده اسکندر برای یافتن یک عضو زن مشکل داشتند تا اینکه ایوی را پیدا کردند. حال باید دید ایوی می تواند از چنگ خانواده ی خون آشام ها فرار کند یا خیر؟

بازیگران فیلم ترسناک دعوتنامه (2022)

از جمله بازیگرانی که در فیلم دعوتنامه 2022 به ایفای نقش پرداخته اند می توان به ناتالی امانوئل، توماس دوهرتی، آلانا بودن، استفانی کورنلیوسن، هیو اسکینر، شان پرتوی، ویراگ بارانی و الیزابت کانسل اشاره کرد.

نقش های اصلی فیلم دعوتنامه 2022 ناتالی امانوئل و توماس دوهرتی هستند.

  • ناتالی امانوئل در نقش اولین "وی" جکسون / ایولین "وی" الکساندر
  • توماس دوهرتی در نقش والتر دی ویل
  • شان پرتوی در نقش آقای فیلد
  • هیو اسکینر در نقش الیور الکساندر
  • کارول آن کرافورد در نقش خانم سوئیفت
  • آلانا بودن در نقش لوسی
  • استفانی کورنلیوسن در نقش ویکتوریا
  • کورتنی تیلور در نقش گریس
  • ویراگ بارانی در نقش امالین

عنوان اصلی فیلم ترسناک دعوتنامه 2022 چیست؟

عنوان اصلی فیلم دعوتنامه، The Invitation است. این فیلم الهام گرفته شده از رمان معروف دراکولا به نویسندگی برام استوکر است. داستان رمان دراکولا هم درباره زنی است که پس از مرگ مادرش به دنبال اعضای خانواده و فامیل های خود می گردد اما در این بینبا اسرار تاریک اجداد خود روبرو می شود.

ژانر فیلم دعوتنامه چیست؟

ژانر فیلم دعوتنامه 2022 رمز و راز، ترسناک و خارجی است.

نظر منتقدان درباره فیلم ترسناک دعوتنامه 2022

فیلم دعوتنامه 2022 در 26 آگوست 2022 توسط سونی پیکچرز در ایالات متحدده آمریکا اکران شد. با وجود موفق بودن این فیلم در باکس آفیس و فروش 33 میلیون دلاری با بودجه 10 میلیون دلاری با نقدهای منفی روبرو بود. این فیلم نقدهای مثبتی را برای بازیگری امانوئل دریافت کرد اما این موضوع نتوانست نقدهای منفی داستان، فیلمنامه و سکانس های ترسناک را از بین ببرد و نظر مخاطبان را بیشتر به خود جذب کند.

داستان فیلم ترسناک دعوتنامه 2022 درباره چیست؟

دعوتنامه داستان زنی را روایت می کند که پس از شرکت در دعوت بستگانش که به تازگی وجودشان را فهمیده، خود را در کشمکش برای بقا می بیند. ایوی با دانستن اینکه هیچ خویشاوندی ندارد، تصمیم می گیرد پس از مرگ مادرش آزمایش DNA انجام دهد. به این ترتیب، ایوی می‌فهمد که پسر عمویی دارد که از وجودش خبر نداشت. ایوی که به طور ناگهانی خانواده جدیدی پیدا می کند، توسط آنها به عروسی در حومه انگلیس دعوت می شود. با حضور در عروسی پر زرق و برق، ایوی به میزبان اشرافی خود نزدیک می شود. در ابتدا همه چیز خوب پیش می رود، اما با آشکار شدن رازهایی از گذشته خانواده، این سفر برای ایوی به یک کابوس تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم ترسناک بدو عزیزم بدو+ خلاصه داستان و بازیگران

بیشتر بخوانید: لینک دانلود جدیدترین فیلم‌های ترسناک 2023+ خلاصه داستان

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم ترسناک نفرین لیورونا 2019

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره فیلم ترسناک راهبه (2018)

بیشتر بخوانید: معرفی 5 فیلم ترسناک برتر در تمام دوران

بیشتر بخوانید: حقایق ترسناک «عروسک آنابل» لو رفت

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید