16:24 , 1401/8/15
کد خبر: 000015608
بازدید: 12780
همه چیز درباره فیلم ترسناک راهبه (2018)

فیلم ترسناک راهبه اثری از کورین هاردی، کارگردان است که در ادامه مطلب به معرفی و بررسی این فیلم ترسناک خواهیم پرداخت.

چند دلیلی که باید فیلم ترسناک راهبه را نگاه کنید

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، فیلم سینمایی راهبه محصول سال 2018 بوده که توانست در سراسر جهان به فروش گیشه 365 میلیون دلار دست یابد. 

خلاصه داستان فیلم ترسناک راهبه (2018)

داستان فیلم ترسناک راهبه از سال 1952 آغاز می شود که دو راهبه ساکن صومعه سنت کارتا در رومانی پس از ورود به یک تونل مورد حمله یک نیروی شیطانی نامرئی قرار می گیرند. پس از حمله این قدرت اهریمنی، راهبه زنده‌ مانده نمی‌تواند از دست مهاجم فرار کند و موجود شیطانی که شبیه یک راهبه است، ویکتوریا را حلق آویز می‌کند. جسد او توسط فرنسی پیدا می شود که برای آنها وسایل حمل می کند. در مدت کوتاهی مراسم به واتیکان می رسد. پدر، خواهر ایرنه و برک را برای بررسی پرونده به رومانی می فرستد. زمانی که این دو به رومانی می‌رسند، فرنچی با آنها روبرو می‌شود و فرنچی آنها را به جایی می‌برد که جسد را پیدا کردند. فرنچي با رها كردن ايرن و برك در صومعه، در راه بازگشت به دهكده مورد حمله يك حضور شيطاني قرار مي‌گيرد، اما او موفق مي‌شود فرار كند. ایرنه به برک می گوید که رویاهایی دارد و به همین دلیل کلیسا به او علاقه مند است. در حین تحقیق درباره گورستان، برک مورد حمله یک موجود شیطانی قرار می گیرد و زنده به گور می شود. با این حال، ایرنه به کمک او می آید و او را نجات می دهد.

خواهر اوانا از تاریخ افسانه ای صومعه به ایرن و بورک می گوید و قهرمانان ما به تحقیقات خود در مورد این داستان ادامه می دهند و در نتیجه اطلاعات وحشتناکی به دست می آورند. 

همه چیز درباره فیلم ترسناک راهبه (2018)

ژانر فیلم راهبه چیست؟

ژانر فیلم راهبه رمز و راز، ترسناک و حارجی است.

کارگردان فیلم راهبه کیست؟

کارگردان فیلم راهبه، کورین هاردی است.

نویسنده فیلم ترسناک راهبه کیست؟

فیلم ترسناک راهبه به نویسندگی گری دابرمن و جیمز وان است

بازیگران فیلم راهبه چه کسانی هستند؟

در فیلم ترسناک راهبه، بازیگرانی مانند بانی آرونز، دمیان بیچیر، تایسا فارمیگا و جوناس بلوکت به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همه چیز درباره فیلم ترسناک راهبه (2018)

بررسی اجمالی فیلم راهبه

فیلم ترسناک راهبه پر از رمز و راز و تعلیق در رده فیلم های ترسناک و محصول سال 2018 به کارگردانی کورین هاردی است. این فیلم ترسناک فراطبیعی که توسط گری دابرمن نوشته شده، دنباله‌ای بر فیلم‌هایی است که ما با نام‌های Watch The Conjuring یا Watch The Horror Session می‌شناسیم. 

آیا والاک واقعی است؟

والاک که به عنوان یک راهبه در فیلم ها به تصویر کشیده می شود، در واقع توسط لورین وارن دیده می شود. به گفته داماد خانواده وارن، خانواده وارن در دهه 1970 به کلیسای جن زده بورلی در جنوب انگلستان سفر کردند.

کلمه والاک به چه معناست؟

کلمه والاک مجارستانی به معنای "به نحوی".

همه چیز درباره فیلم ترسناک راهبه (2018)

آیا  فیلم راهبه و احضار به هم مرتبط هستند؟

فیلم راهبه  اولین بار در The Conjuring Universe - در سال 1952 در صومعه ای در رومانی اتفاق می افتد. پس از اینکه یک محلی جسد یک راهبه را در پای صومعه پیدا می کند، واتیکان پدر بورک (دمیان بیچیر) و ایرنه (تایسا فارمیگا)، راهبه جوانی را که هنوز عهد خود را نپذیرفته است، برای تحقیق می فرستد.

فیلم راهبه درباره چیست؟

هنگامی که راهبه‌ای جوان در صومعه‌ای در رومانی جان خود را می‌گیرد، کشیشی با گذشته‌ای جن زده و تازه‌کاری در آستانه آخرین عهدش از سوی واتیکان برای تحقیق فرستاده می‌شود. آنها راز نامقدس فرمان را برملا می کنند. آنها نه تنها جان خود، بلکه ایمان و روح خود را به خطر می اندازند، آنها با نیروی بدخواه به شکل راهبه ای اهریمنی روبرو می شوند.

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم ترسناک نفرین لیورونا 2019

بیشتر بخوانید:لینک دانلود جدیدترین فیلم‌های ترسناک 2023+ خلاصه داستان

بیشتر بخوانید: معرفی 5 فیلم ترسناک برتر در تمام دوران

بیشتر بخوانید: حقایق ترسناک «عروسک آنابل» لو رفت

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید