16:23 , 1401/8/15
کد خبر: 000016037
بازدید: 3322
معرفی فیلم ترسناک نفرین لیورونا 2019

نفرین لیورونا فیلم ترسناک آمریکایی بوده که به کارگردانی مایکل چاوز ساخته شده است.

همه چیز درباره فیلم ترسناک نفرین لیورونا

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، فیلم نفرین لیورونا پیش درآمدی از مجموعه آثار منتشر شده احضار است که با تهیه کنندگی جیمز وان، گری دابرمن و امیلی گلدستون همچنین کارگردان خالق مجموعه احضار مایکل چاوز به اکران درآمده است. که با هزینه ساخت 9 میلیون دلاری توانستند فیلم نفرین لیورونا را به فروش گیشه 123.1 میلویون دلار برسانند.

نویسنده فیلم نفرین لیورونا کیست؟

داستان فیلم نفرین لیورونا توسط نویسندگانی چون میکی دوگتری و توبیاس آیکونیس خلق شده است.

فیلم نفرین لیورونا محصول چه کشوری است؟

آمریکا

فیلم نفرین لیورونا در چه سالی ساخته شده است؟

فیلم نفرین لیورونا محصول سال 2019 است. 

بازیگران فیلم نفرین لیورونا چه کسانی هستند؟

بازیگران فیلم لیندا کاردلیانی، پاتریشیا ولاسکوئز، سین پاتریک توماس و ریموند کروز هستند.

داستان فیلم نفرین لیورونا 

فیلم نفرین لیورونا داستان آنا را روایت می کند که سعی می کند از شر موجودات ماوراء طبیعی که او و خانواده اش را تعقیب کرده‌اند خلاص شود. آنا گارسیا یک مددکار اجتماعی است که در سال 1973 در لس آنجلس زندگی می کند. همانطور که او به عمق پرونده می پردازد، متوجه می شود که نیروهای ماوراء طبیعی وهم انگیز در پرونده پیچیده وجود دارد. تأثیرات این نیروهای ماوراء طبیعی مشابه آنچه برای خانواده خود آنا رخ داده است.

 این زخم‌های فراطبیعی همان زخم‌های لیورونا هستند که در سرنوشتی وحشتناک به دام افتاده است که با دست خود او مهر و موم شده است و روحش با ظاهر وحشتناک بین مرگ و زندگی گیر کرده است. لیورونا، با نام مستعار "زن گریان"، فرزندان خود را در حالت حسادت واقعی خفه کرد. نام زنی که در حالی که از درد گریه می‌کرد خود را به رودخانه خروشان انداخت، نسل‌های متمادی ترسناک بوده است. 

اکنون اشک ها بی پایان است و کسانی که ندای مرگ او را در شب می شنوند هیچ راه نجاتی ندارند. لیورونا که ناامید از شکار کودکان برای جایگزینی امیال خود است، با گذشت قرن ها در امیالش ترسناک تر و در روش هایش وحشیانه تر شده است. آنا و فرزندان خردسالش با نادیده گرفتن هشدار حیرت‌انگیز یک مادر پریشان، فرزندانش را در معرض خطر قرار می‌دهند، به دنیایی ترسناک فراطبیعی کشیده می‌شوند. آنا باید به اعتقادات خود محکم بچسبد و برای نجات خانواده اش مبارزه ای روحانی انجام دهد.

آیا فیلم نفرین لیورونا برای دیدن کودکان نامناسب است؟

والدین باید بدانند که The Curse of La Llorona یک فیلم ترسناک فراطبیعی است که به جهانکانجورینگ متصل است. صحنه های وحشتناک و ترسناک زیادی در فیلم نفرین لیورونا وجود دارد. در این فیلم کودکان در خطر هستند و برخی می میرند. روحی بازوهای بچه ها را می گیرد و آثار سوختگی دردناکی از خود به جا می گذارد.

 

بیشتر بخوانید:لینک دانلود جدیدترین فیلم‌های ترسناک 2023+ خلاصه داستان

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره فیلم ترسناک راهبه (2018)

بیشتر بخوانید: معرفی 5 فیلم ترسناک برتر در تمام دوران

بیشتر بخوانید: حقایق ترسناک «عروسک آنابل» لو رفت

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید