16:24 , 1401/8/15
کد خبر: 000015586
بازدید: 1758
معرفی 5 فیلم ترسناک برتر در تمام دوران

لیستی را برای افرادی آماده کرده ایم که وقتی تصمیم به تماشای یک فیلم ترسناک می گیرید می توانید از آن استفاده کنید. در ادامه مطلب به معرفی 5 فیلم سینمایی ترسناک در تمام دوران خواهیم پرداخت.

معرفی 5 فیلم ترسناک تاریخ که باید آنها را ببینید

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، پیدا کردن یک فیلم ترسناک که سطح آدرنالین شما را در هر سکانس بالا ببرد به اندازه سناریو فیلم های ترسناک مهم است تا بینندگان هیجان واقعی را تجربه کنند. از طرفی هیچکس دوست ندارد فیلم هایی با داستان های مضحک ببیند. هر سال 20-30 فیلم ترسناک در سینما اکران می شود. تنها 2 تا 3 فیلم از این تعداد توانسته اند با جلب نظر مخاطبان وارد لیست فیلم های پیشنهادی شوند. به همین منظور ما لیستی از فیلم های زیادی را که بنا به سلیقه شما گردآوری شده اند، آماده کرده ایم. بدون بررسی این لیست تصمیم نگیرید که کدام فیلم ترسناک را تماشا کنید.

فیلم ترسناک درخشش (1980)

فیلم ترسناک درخشش محصول سال 1980 است و روایتگر داستانی هیجان انگیز است. جک تورنس که پرستار بچه زمستانی در هتل Overlook در کوهستان کلرادو است، مجبور است مدتی با خانواده خود تنها بماند زیرا هتل در فصل زمستان تعطیل است. پسر تورنس که توانایی های خارق العاده ای دارد به خانواده اش می گوید که چیزهای عجیبی در داخل هتل دیده است. تورنس که شروع به تحقیق در مورد این موضوع کرده است، متوجه می شود که پدری مانند او که در سال های گذشته سرایدار زمستانی هتل بوده است، هنگامی که با روح آنها روبرو شده است، خانواده اش را کشته است. پس از ملاقات با ارواح، وضعیت تورنس بدتر می شود.

معرفی 5 فیلم ترسناک برتر در تمام دوران

 برو بیرون (2017)

فیلم ترسناک برو بیرون؛ کریس، یک شهروند سیاهپوست، در حال رفتن به شهری است که خانواده معشوقه اش در آن قرار دارند تا با آنها ملاقات کند. اما این شهر عادی نیست. همه شهروندان سیاه پوست ساکن در این شهر به طور مرموزی یکی یکی ناپدید می شوند. یکی از ساکنان این شهر به کریس هشدار می دهد که باید فوراً شهر را ترک کند. اما این فرار آسان نخواهد بود.

معرفی 5 فیلم ترسناک برتر در تمام دوران

 جادوگر (2015)

این فیلم ترسناک که در سال 2015 برنده جایزه بهترین کارگردان و نامزد جوایز زیادی شد، داستان نبرد یک دختر جوان با شیاطین را روایت می کند. حتما تماشای آن توصیه می شود، بدون شک تحت تاثیر قرار خواهید گرفت.

معرفی 5 فیلم ترسناک برتر در تمام دوران

بچه رزماری (1968) 

این فیلم که در سال 1968 توسط کارگردان مشهوری به پرده سینما عرضه شد، جزو 5 فیلم برتر ترسناک تمام دوران است. با برجسته کردن احساسات پارانویا و اضطراب خود می توانید مطمئن باشید که حال و هوای جالبی را با تماشای این فیلم تجربه خواهید کرد.

معرفی 5 فیلم ترسناک برتر در تمام دوران

جن گیر (1973) 

این فیلم ترسناک که نسخه سینمایی رمانی به همین نام است، ترسناک ترین و ترسناک ترین فیلم تمام دوران به حساب می آید. جسد دختر جوانی به نام ریگان توسط شیطان تسخیر می شود و کشیشی به خانه می آید تا به او کمک کند تا از شر این شیطان خلاص شود. رویدادها توسعه می یابند و به نکات جالبی می رسند.

معرفی 5 فیلم ترسناک برتر در تمام دوران

ترسناک ترین فیلم جهان 

 فیلم جن گیر 1973 ترسناک ترین فیلم در کل تاریخ است. ممکن است شما در این موضوع با ما موافق نباشید فیلم جن گیر 1973 ترسناک ترین فیلم در تمام طول تاریخ لقب گرفته است، ده ها سال از زمانی که The Exorcist شروع به ترساندن تماشاگران سینما کرد می گذرد. با وجود تقلیدکنندگان بی‌شماری و پیشرفت‌های جلوه‌های ویژه در آن زمان، فیلم ۱۹۷۳ به‌عنوان یک تجربه سینمایی ترسناک و نگران‌کننده بی‌نظیر باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم ترسناک نفرین لیورونا 2019

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره فیلم ترسناک راهبه (2018)

بیشتر بخوانید: لینک دانلود جدیدترین فیلم‌های ترسناک 2023+ خلاصه داستان

بیشتر بخوانید: حقایق ترسناک «عروسک آنابل» لو رفت

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید