ماجرای جالب عشق و عاشقی حامد آهنگی از زبان خودش+ فیلم

حامد آهنگی، بازیگر و مجری طنز ماجرای عشق و عاشقی و ازدواجش را برای مخاطبان تعریف کرد.

بیوگرافی حامد آهنگی

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایونا، حامد آهنگی مقدم، کمدین، مجری، بازیگر، و کارگردان سینما و تلویزیون ایرانی، در تاریخ ۱۷ تیر ۱۳۵۸ متولد شد. حامد آهنگی وارد عرصه هنر از سال ۱۳۸۱ شد و از آن زمان با شرکت در برنامه خندوانه از سال ۱۳۹۵ به شهرت دست یافت.

زندگی هنری حامد آهنگی در سال ۱۳۷۲ با پیوستن به گروه های نمایشی در بندرانزلی آغاز شد و پس از چند سال، با بازی در نمایش درام به کارگردانی محمدعلی انتظاری، جایزه بازیگری تئاتر دانش آموزی استان را به دست آورد. از سال ۱۳۸۰، همراه با رضا نظری در برنامه جنگ شبانه شرکت کرد و به عنوان نویسنده و کارگردان، نمایش هایی همچون "سفر پرماجرا"، "کنکور"، "ماهواره"، "کلاس درس"، "داماد تصادفی" و "منشی قلابی" را اجرا کرد.

آغاز حرفه حرفه ای آهنگی حامد آهنگی به دعوت شبکه باران در سال ۱۳۸۱ صورت گرفت؛ از آن زمان وی همکاری های متعددی در تلویزیون داشته و برنامه های مختلفی را برای این شبکه تولید کرده است.

حامد آهنگی در سال ۱۳۸۹، با دعوت حمید خندان به برنامه "شب های کیش" پیوست و به صورت ماهانه در جزیره کیش به اجرای برنامه پرداخت.

پس از معرفی استندآپ کمدی در برنامه خندوانه، حامد آهنگی در سال ۱۳۹۵ به اجرای برنامه استندآپ در خندوانه پرداخت و موفق به کسب شهرت شد.

ماجرای عاشقی و ازدواج حامد آهنگی

ویدیو ماجرای جالب عشق و عاشقی حامد آهنگی را از زبان خودش ببینید.

3 ماه قبل
1253
000041166

ماجرای جالب عشق و عاشقی حامد آهنگی از زبان خودش+ فیلم

تبادل نظر



نظرات

پر بیننده ترین ها

آخرین فیلم ها