14:07 , 1403/2/1
کد خبر: 000045848
بازدید: 1586
مبلغ دقیق سود مرحله سوم سهام عدالت چقدر است؟

مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز میشود؟ مبلغ دقیق سود مرحله سوم سهام عدالت چقدر خواهد شد؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا به نقل از باغستان نیوز، زمانی که در تاریخ ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ مرحله دوم سود سهام عدالت واریز شد مشخص شد که ۸ شرکت در زمان مقرر نسبت به واریز سود اقدامی نکرده اند و همین باعث شد که واریز سود سهام عدالت به مرحله ی سوم و به سال ۱۴۰۳ کشیده شود. اما در حال حاضر دارندگان سهام عدالت می خواهند بدانند مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز میشود؟ و مبلغ دقیق سود سهام عدالت در مرحله سوم چقدر است؟ با ما همراه باشید.

سود سهام عدالت کی واریز میشود ۱۴۰۳

به گزارش باغستان نیوز سود مرحله‌ی دوم که در پایان سال گذشته به سهامداران عدالت پرداخت شد به سه علت کمتر از واریزی مرحله‌ی اول در آذرماه بود. این سه عامل شامل فروش سهام در سال گذشته توسط کارگزاری‌ها به درخواست متقاضی، تفاوت سبد سهام افراد و عدم واریز توسط هشت شرکت بود.

از این رو چندی پیش اعلام شد که قرار است در خرداد ماه سال ۱۴۰۳ مرحله سوم سود سهام عدالت به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شود.

در اسفندماه ۱۴۰۲ افرادی که سبد ۴۹۲ هزار تومانی داشتند مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، کسانی که سبد ۵۳۲ هزار تومان سبد داشتند مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سهامدارانی که از سبد سهام یک میلیون تومانی برخوردارند ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت کردند. سهامدارانی که تقاضای فروش سهام خود را در سال گذشته نداده بودند باید مغایرت در زمینه میزان سود را از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پیگیری کنند.

با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۱ مبلغ سود سهام عدالت در اسفندماه نزدیک ۷۰۰ هزار و خورده ای بود که اگر حتی همین مبلغ را برای سال ۱۴۰۲ و پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه سال ۱۴۰۳ در نظر بگیریم نزدیک به سیصد هزار تومان هم برای دارندگان سبد سهام ۵۳۲ هزار تومانی باید واریز شود.

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید