15:14 , 1403/1/28
کد خبر: 000045511
بازدید: 2059
تعطیلی مدارس استان فارس فردا صحت دارد؟

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ مدارس شیراز و شهرهای استان فارس به علت سیل، طوفان و گردباد تعطیل است یا خیر؟

آیا فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ مدارس شیراز و فارس تعطیل است؟

به گزارش خبرنگار آموزش ایونا، تا این لحظه تنظیم خبر، فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ همه مدارس شیراز و شهرهای استان فارس باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی فردا چهارشنبه نیست.

هر زمانی که اطلاعیه رسمی برای تعطیلی فردا صادر بشود، در همین خبر به اطلاع شما می رسانیم. تا آخر شب منتظر باشید

عدم حضور دانش‌آموزان در این روز، غیبت غیرموجه تلقی شده و در کارنامه آنها ثبت خواهد شد.

آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه هم‌اکنون شاهد نزول رحمت الهی در سطح استان به خصوص شهرستان‌های جنوبی فارس هستیم، گفت: تاکنون آبگرفتگی در شیراز و شهرستان‌ها اعلام نشده است.

غلامرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی بارش‌ها به خصوص در شهرستان‌های جنوبی استان فارس داراب شدت و حدت بیشتری است.

وی با بیان اینکه بارش‌ها خوب بوده است به عنوان مثال صبح امروز، ۲۸ فروردین تاکنون قریب ۳۶ میلی‌متر باران در فراشبند داشتیم و این تازه ابتدای امروز است و قطعا تا شب انتظار بیشتری خواهیم داشت، افزود: تاکنون آبگرفتگی و یا بروز مشکلی در شیراز و شهرستان‌های استان نداشته‌ایم.

غلامی اظهار کرد: به دلیل هشدارهای هواشناسی امروز، ۲۸ فروردین مدارس شهرستان‌های جنوبی استان نظیر مهر، لامرد، گراش، لارستان، اوز، جویم، خنج، فراشبند و زرین دشت به صورت غیرحضوری در سامانه شاد دائر کردیم یعنی تعطیلی مدارس نداریم بلکه روش تدریس غیرحضوری است.

در بعضی از کانال‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌های زرد شایعه‌ای مبنی بر اینکه چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به علت سیل، طوفان و گردباد  تعطیل است منتشر می شود که این خبر از اساس کذب و دروغ است.

توصیه می شود برای کسب اطلاعات دقیق و به روز در مورد تعطیلات مدارس، به کانال مدرسه و یا منابع خبری موثق مراجعه کنید.

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید