16:50 , 1403/2/10
کد خبر: 000046628
بازدید: 1187
اخبار فوری هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی جدید به کشور

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز (۱۰ اردیبهشت) و تشدید فعالیت آن طی فردا (۱۱ اردیبهشت) خبر داد.

به گزارش خبرنگار محیط زیست ایونا به نقل از ایسنا، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات، ضیاییان، اعلام کرد که سامانه بارشی به کشور وارد شده و فعالیت آن در روزهای آینده تشدید خواهد شد. او افزود که در اولین روز، بارش‌ها در استان‌های مختلفی از جمله کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهار محال و بختیاری آغاز می‌شود.

ضیاییان توضیح داد که در روز دوم، بارش‌ها در بخش‌های دیگری از کشور ادامه پیدا می‌کند، و در روز سوم، تشدید خواهد یافت. او همچنین اظهار کرد که رگبارهای پراکنده در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور همراه با بارش خواهد بود.

در مورد وضعیت هوایی تهران، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات، آسمان را تا دو روز آینده توصیف کرد. به گفته‌اش، آسمان فردا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود، با وزش باد در بعضی ساعات. در روز بعد، آسمان قسمتی ابری تا ابری خواهد بود و وزش باد شدید در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود.

در پایان، ضیاییان به توضیحاتی درباره دمای شهرهای مختلف اشاره کرد. بندرعباس با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۳ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید