10:55 , 1403/1/29
کد خبر: 000045597
بازدید: 1200
قتل بی‌رحمانه دختر جوان در خواب/ انگیزه پدر و برادر چه بود؟

دختر پاکستانی در خواب توسط پدر و دو برادرش به قتل رسید.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا به نقل از رکنا، پدر و ۲ پسرش که در جریان جنایتی خانوادگی دختر ۲۲ ساله خانواده را به قتل رسانده و فیلم این جنایت هولناک را در فضای مجازی منتشر کرده بودند، دستگیر شدند.

در نیمه‌شب ۱۷ مارس، ماریا بی‌بی ۲۲ ساله در اتاق خوابش در خانه پدری‌اش در پنجاب پاکستان قربانی یک  توطئه خانوادگی شد. آن شب وقتی دختر جوان در اتاقش در خواب بود، پدر و ۲ برادرش وارد اتاق او شدند تا نقشه‌ هولناکی را که در سر داشتند عملی کنند.

قتل بی‌رحمانه دختر جوان در خواب/ انگیزه پدر و برادر چه بود؟

یکی از برادرها به نام محمد فیصل روی تخت رفت و بالش را روی دهان دختر گذاشت و آن را فشار داد. برادر دیگر به نام شهباز شروع به فیلمبرداری کرد و ستار، پدر خانواده نیز شاهد این جنایت بود.

آنها بعد از اینکه ماریا را به  قتل  رساندند، جنازه اش را در محلی بیرون از شهر دفن و ویدئوی این جنایت هولناک را در فضای مجازی منتشر کردند.

منتشرشدن این ویدئو خشم عمومی در پاکستان را در پی داشت و مردم سراسر کشور به این جنایت فجیع اعتراض کردند و خواستار مجازات این خانواده شدند.

ویدئو نشان می‌داد که یکی از برادرهای مقتول بیش از دو دقیقه در حال خفه‌کردن خواهرش است، این در حالی است که پدر در کمال خونسردی به او نگاه می‌کند، یک بطری آب به وی می‌دهد و قاتل نیز بالای جسد خواهرش شروع به آب‌خوردن می‌کند. پلیس بعد از انتشار این ویدئو برای دستگیری عاملان جنایت به خانه ستار رفت اما آنها متواری شده بودند.

با توجه به خشم مردم پاکستان از این جنایت و بازتاب گسترده آن در فضای مجازی، پلیس اقدامات گسترده‌ای برای دستگیری قاتلان انجام داد و یکشنبه گذشته اعلام کرد که شهباز که از خفه‌کردن خواهرشان فیلم گرفته و با انتشار ویدئو کشور را خشمگین کرده، دستگیر شده است.

به دنبال دستگیری شهباز، ستار و فیصل نیز دستگیر شدند.

عطاء‌الله، یکی از مقامات پلیس گفت که همسر شهباز نیز در صحنه جنایت و در این ویدئو حضور دارد که وی نیز  دستگیر  شده است.

به‌گفته او انگیزه قتل هنوز مشخص نشده است؛ اما ظاهرا فیصل خواهرش را در حال تماس ویدئویی با مردی ناشناس دیده است و همین باعث شده است آنها چنین قتل فجیعی مرتکب شوند.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید