17:17 , 1403/1/28
کد خبر: 000045537
بازدید: 1199
علت فوت یک بازداشتی در بازداشتگاه وزرا چه بود؟

مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به بازداشتگاه وزرا منتقل نمی‌کنند بلکه این مکان به نگهداری اراذل و اوباش اختصاص دارد و خبر فوت یک دختر که بدلیل بی حجابی بازداشت شده، در ساختمان وزرا کذب است .

به گزارش خبرنگار قضایی ایونا به نقل از ایرنا، یک منبع آگاه گفت: یک نفر از «اراذل و اوباش» که قبلا توسط پلیس بخاطر ایجاد نا امنی دستگیر شده بود، امروز در بازداشتگاه فوت کرده است.

به گزارش ایرنا؛ این منبع آگاه روز سه‌شنبه اعلام کرد: خبر فوت یک دختر که بدلیل بی حجابی بازداشت شده، در ساختمان وزرا کذب است و صحت ندارد چون مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند بلکه این مکان به نگهداری اراذل و اوباش اختصاص دارد.

بنا به گزارش ایرنا؛ این فرد اواخر سال گذشته بدلیل ایجاد ناامنی و مزاحمت و اقدام به تخریب چندین خودرو تحت تعقیب پلیس بود و اوایل فروردین امسال دستگیر شد.

به گفته وی، او متهم که با استفاده از سلاح سرد به ماموران هنگام دستگیری حمله کرد که با شلیک گلوله به پا، متوقف و توسط پلیس دستگیر و برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستانی منتقل گردید.

وی با بیان اینکه این فرد سپس برای انجام تحقیقات به معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ منتقل شد، افزود: او در زمان استراحت در بازداشتگاه ساعت ۱۲ شب گذشته فوت کرد که تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده تا علت فوت مشخص شود.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید