16:32 , 1401/9/21
کد خبر: 000017123
بازدید: 11401
همه چیز درباره سریال ونزدی/ قسمت جدید چه زمانی منتشر می شود؟

سریال ونزدی با ژانر شاد و کمی ترسناک به کارگردانی تیم برتون ساخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، سریال ونزدی به کارگردانی تیم برتون با ژانر کمدی و ماوراء طبیعه است. این سریال دنباله رو داستان فیلم و داستان خانواده آدامز است.

نقش اصلی سریال ونزدی کیست؟

نقش اصلی سریال ونزدی، جنا اورتگا 20 ساله است.

بیشتر بخوانید: فصل دوم سریال ونزدی/ تاریخ انتشار + لینک دانلود

بازیگران سریال ونزدی

جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز

ریکی لیندهوم در نقش والری کینبات

جیمی مک شین در نقش کلانتر دونوان گالپین

تورا برچ در نقش تامارا نواک

هانتر دوهان در نقش تایلر گالپین

جورجی فارمر در نقش آژاکس پتروپولوس

موسی مصطفی در نقش یوجین اوتینگر

اما مایرز در نقش انید سینکلر

نائومی جی اوگاوا در نقش یوکو تاناکا

جوی ساندی در نقش بیانکا بارکلی

پرسی هاینس وایت در نقش خاویر تورپ

گوئندولین کریستی در نقش لاریسا ویمز

ویکتور دوروبانتو در نقش چیز

کریستینا ریچی در نقش مرلین تورنهیل

بیشتر بخوانید:20 حقیقت ترسناک درباره خانواده آدامز

داستان سریال ونزدی درباره چیست؟

ونزدی آدامز، دختری باهوش، طعنه‌آمیز و کمی پریشان است. در حالی که در آکادمی Nevermore دوستان و دشمنان جدیدی پیدا می‌کند، در مورد یک سری قتل تحقیق می‌کند.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره فیلم ترسناک دعوتنامه (2022)

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم ترسناک بدو عزیزم بدو+ خلاصه داستان و بازیگران

هر آنچه باید درباره ونزدی آدامز بدانیم

ونزدی 23 نوامبر جای خود را در استریم نتفلیکس گرفت. تیم برتون کارگردان در مصاحبه خبری گفت "ونزدی و من از یک پنجره به جهان نگاه می کنیم."

ونزدی بر روند آموزشی در آکادمی Nevermore تمرکز دارد. این یک نوع مدرسه جادوگری و اسرارآمیز است. مدرسه ای بسیار تاریک و تا حدودی شیطنت آمیز. این برای خانواده های عجیب و غریب مانند خانواده آدامز جذاب است. «نام»، همانطور که ممکن است حدس بزنید، از شعر ادگار آلن پو به نام کلاغ گرفته شده است. (دیگر هرگز!) و مکان او در رومانی خون آشام است. بنابراین دختر نامتجانس ما ونزدی به مدرسه شبانه روزی می رود که به اندازه او عجیب است. ما اینجا شاهد ماجراجویی های او هستیم.

خانواده آدامز توسط چارلز آدامز در سال 1938 به عنوان کمیک نیویورکر ساخته شد. بزرگترین ویژگی این خانواده این است که برعکس خانواده کلاسیک هستند. وقتی کمیک ها تبدیل به یک سریال تلویزیونی شدند، شخصیت ها - به خصوص ونزدی - نام و هویت فعلی خود را گرفتند.

ونزدی را از مجموعه فیلم های دهه 90 می شناسیم. همه ما "آن دختر" را در خاطرات خود داریم. اما ونزدی اولین حضور خود را در کمدی سیاه و سفید دهه 60 انجام داد. او در سریال دهه 60 تیپ لذت بخش تری به نظر می رسید. او در فیلم ها تصویری سادیستی و تاریک ترسیم می کرد. او به ندرت لبخند می زد. و به دلایلی ما آن را دوست داشتیم. به نظر می رسد ونزدی همچنان این سنت را ادامه می دهد.

"من از همه چیز متنفرم!"رقص ونزدی در سریال ونزدی"

ونزدی آدامز کیست؟

بیایید نگاهی بیندازیم به ویژگی های این دختر خرابکار و عاشق ترس بیاندازیم.

نام ونزدی از یک قافیه قدیمی مهد کودک به نام کودک دوشنبه گرفته شده است. قافیه می گوید: پسری که ونزدی نام دارد غمگین است.

ونزدی یک نام میانی دارد: جمعه! اما به اندازه ونزدی ترسناک به نظر نمی رسد. بالاخره جمعه روز خوبی است. بعد از کار یک نوشیدنی می نوشید.

دست، مانند حیوان خانگی اوست. حتی مانند یک پرنده روی شانه خود نشسته است. او همچنین یک عروسک به نام ماری آنتوانت دارد. نیازی به گفتن نیست که او بی سر است. (در حال بازی با گیوتین سرش را برید!)

سرگرمی مورد علاقه او غذا دادن به عنکبوت است. او یک عنکبوت پف کرده به نام هومر دارد. ونزدی علاقه به پیک نیک رفتن در غار دارد. همچنین او عاشق نقاشی کردن درختان با سر انسان هاست.

یکی دیر از چیزهایی که ونزدی به آن عشق می ورزد، تولد است. زیرا تولد او را یک قدم به مرگ نزدیکتر می کند. (خب، آیا تا به حال از این زاویه به آن نگاه کرده اید؟)

ویژگی های اصلی ونزدی آدامز به شرح زیر است: هرگز در آغوش نمی گیرد، احساسات را نشان نمی دهد، همیشه به جای چیزهای خوشحال کننده، چیزهای ناراحت کننده می گوید. او به کج خلقی معروف است.

ونزدی بچه عجیبی نیست

امروز که بچه ها هیولاها را دوست دارند، ونزدی دیگر بچه عجیبی نیست. اما همچنان جالب است. و ما همیشه عاشق دختر بچه های روانی در فیلم های ترسناک بوده ایم. این هم یک واقعیت است. ببینیم سریال با این روحیه ما را زنده نگه می دارد یا خیر. ونزدی هرگز در واقع روابط خوبی با مدارس نداشته است. نمایش خونین او در مدرسه را به یاد بیاورید. یا پروژه نقاشی که به نظر می رسد توسط یک قاتل زنجیره ای ساخته شده است. اما به نظر می رسد که او این آکادمی را دوست دارد. به نظر می رسد ما نیز عاشق این آکادمی خواهیم بود.

سریال ونزدی بازسازی کارتون خانواده آدامز نیست

سریال ونزدی یک بازسازی یا دنباله نخواهد بود. این یک نسخه کاملاً جدید از خانواده آدامز خواهد بود. خانواده آدامز در اینجا یک خانواده لاتین تبار است. یکی از بزرگترین سورپرایزهای سریال ونزدی، ونزدی آدامز کریستینا ریچی نمادین است. شخصیت او، مرلین تورنهیل، کارمند آکادمی است. ما با فشار دادن انگشتان و تظاهر به لبخند به این پاسخ می‌دهیم، درست مثل ونزدی.

سریال ونزدی چند قسمت دارد؟

سریال ونزدی که 4 قسمت ابتدایی آن توسط تیم برتون و 4 قسمت بعدی آن توسط گانجا مونتیرو و جیمز مارشال کارگردانی شده است در فصل اول تنها 8 قسمت دارد.

بیشتر بخوانید: حقایق ترسناک «عروسک آنابل» لو رفت

بیشتر بخوانید: 11 فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی

سریال ونزدی آدامز برای کدام رده سنی مناسب است؟

مناسب برای مخاطبان 6 سال به بالا و مخاطبان 10 سال به بالا با همراهی خانواده. حاوی عناصر خشونت و وحشت است.

سریال ونزدی در کدام پلتفرم منتشر می شود؟

سریال ونزدی که در 23 نوامبر در پلتفرم پخش دیجیتال پرطرفدار نتفلیکس اکران شد، در مدت زمان کوتاهی میلیون ها نفر را تماشا کردند و جای خود را در میان پرمخاطب ترین سریال های نتفلیکس دوره گذشته به دست آورد.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید