12:17 , 1402/9/7
کد خبر: 000017083
بازدید: 17187
11 فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی

11 فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی در این مطلب فهرست شده است. توصیه میکنیم در زمان دیدن این فیلم ها تنها نباشید!

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، فیلم های ترسناک ممکن است حاوی صحنه های وحشتناک، خشونت فیزیکی یا روانی باشد. همچنین ممکن است درباره مطالعاتی بر روی شخصیت ها تغییر یافته، روان پریش و شیطانی باشند.

لیست زیر شامل 11 فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی است که ممکن است تاکنون آنها را ندیده باشید. برای یخ زدن آماده شوید!

** نکته در زمان مشاهده این فیلم ها تنها نباشید!

بیشتر بخوانید:

فیلم ترسناک بابادوک؛ هیجانی که قلب را می‌سوزاند!

فیلم روح‌های با ‌ارزش 1988

فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی؛ برای جذب گردشگران بیشتر، صاحب یک قلعه در ایرلند، افسانه ای دروغین را منتشر می کند و ادعا می کند که قلعه او نفرین شده است. وقتی دو گردشگر آمریکایی که به داستان ها گوش نمی دهند به قلعه می رسند، معلوم می شود که اوضاع پیچیده تر از آن چیزی است که فکر می کردند.

فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی

بیتر بخوانید: حقایق ترسناک «عروسک آنابل» لو رفت

بیشتر بخوانید: معرفی 5 فیلم ترسناک برتر در تمام دوران

فیلم مأمور خرید شخصی 2016

مورین (کریستن استوارت) که در پاریس به عنوان مشاور خرید شخصی طراح مد مشهور کایرا (نورا فون والدشتتن) زندگی می کند، دلیل موجهی برای ماندن در این شهر دارد: قول او با خواهر دوقلویش لوئیس به یکدیگر. اول می میرد از جایی که می رود برای دیگری سیگنال می فرستد. لوئیس در اینجا بر اثر سکته قلبی درگذشت و مورین که همان بیماری ژنتیکی را دارد منتظر علامت است. یک روز، پیام هایی که او از کسی که نمی شناسد دریافت می کند، و شرایط به طور فزاینده ای آزاردهنده می شود.

فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی

فیلم ویجا: خاستگاه شیطان 2016

این فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی بر اساس خانواده ای ساخته شده است که جلسات Ouija جعلی را با استفاده از تجهیزات فنی برگزار می کنند. در حالی که مادر مجرد و 2 دخترش از این طریق امرار معاش می کنند، تخته Ouija که برای بهبود میز کار خود خریداری کرده اند، بر دختر کوچکتر تأثیر می گذارد. در حالی که خانواده در مواجهه با تغییر دختر کوچک نا امید هستند، آنها به دنبال راه هایی برای کنار آمدن با موجودی هستند که او را تعقیب می کند.

فیلم ویجا: خاستگاه شیطان به‌عنوان دنباله‌ای بر فیلم ترسناک Oujia 2014 است که با سبک بصری‌اش به فیلم‌های ترسناک فیلم‌برداری شده در دهه‌های 60 و 70 اشاره می‌کند. مایک فلانگان که او را از آثارش مانند «هوش» و «بازی جرالد» به یاد داریم، روی صندلی کارگردانی این فیلم نشسته است.

فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی

فیلم دریاچه مونگو 2008

دریاچه مونگو درباره اتفاقی است که پس از غرق شدن یک دختر جوان در دریاچه رخ می دهد. آلیس پالمر، دختری شانزده ساله، هنگام شنا در سدی در زادگاهش غرق شد. پس از اینکه مرگ یک حادثه محسوب می شود، خانواده داغدار دختر جوان را دفن می کنند. با این حال، پس از مدتی، اتفاقات غیرقابل توضیحی در داخل و اطراف خانه خانواده آلیس رخ می دهد. پالمرز که به شدت بی قرار است از روانشناس و فراروانشناس ری کمنی کمک می گیرد. همانطور که ری شروع به بررسی پرونده می کند، متوجه می شود که آلیس زندگی دوگانه مخفیانه ای دارد. مجموعه ای از سرنخ ها خانواده را به دریاچه مونگو هدایت می کند، جایی که گذشته مخفی آلیس در معرض دید قرار می گیرد، جایی که خانواده با گذشته آلیس روبرو می شوند.

بیشتر بخوانید: لینک دانلود جدیدترین فیلم‌ خیلی ترسناک در حد مرگ جنی ترسناک 2023+ خلاصه داستان

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم ترسناک نفرین لیورونا 2019

فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی

فیلم جلسه 9 (2001)

فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی؛ گروهی از کارگران حذف آزبست وقتی شروع به کار در یک موسسه روانی متروکه می کنند، درگیر داستانی ترسناک می شوند. این ساختمان مانند یک جانور خفته از جنگل بیرون می آید. ساکنان دانورز، ماساچوست، جایی که ساختمان در آن قرار دارد، از نزدیک شدن به این مکان اجتناب می کنند. اما بیمارستان روانی دولتی دانورز که 15 سال است تعطیل شده است، در آستانه پذیرایی از پنج بازدیدکننده جدید است...

فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی

فیلم گلچین شهر ارواح 2019

فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی: سایمون دوبی که در یک شهر کوچک و منزوی با جمعیت تنها 215 نفر زندگی می کند، بر اثر یک حادثه رانندگی جان خود را از دست می دهد. اهالی شهر که از این فاجعه مات و مبهوت شده اند، با احتیاط از صحبت در مورد شرایطی که منجر به حادثه شده است اجتناب می کنند. پس از مدتی، خانواده سایمون و دیگر مردم شهر شروع به فکر می کنند که زمان معنای خود را از دست داده است و روزها بدون پایان، طولانی می شوند. دیری نگذشت که چیزی که آنها نمی توانستند درک کنند به آرامی به منطقه فرود آمد و تعدادی خارجی ظاهر شدند و باعث ناراحتی ساکنان شهر شد. در منطقه چه می گذرد و چه کسانی در حال ظهور هستند؟

فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی

فیلم قله زرشکی (2015)

نویسنده جوان ادیت کوشینگ که از آسیب های دوران کودکی فرار می کند، با غریبه ای مرموز به نام توماس شارپ ازدواج می کند. ادیت که مصمم است وارد زندگی جدیدی شود و گذشته را پاک کند، به خانه ای نقل مکان می کند که شوهر و خواهرش، لیدی لوسیل شارپ، در آن زندگی می کنند و با آنها زندگی می کند. با این حال، با گذشت زمان، ادیت متوجه می شود که شوهر خوش تیپ و جذاب او، بسیار متفاوت تر از آن چیزی است که او میداند. در حالی که سعی می کند از دست ارواح گذشته فرار کند، متوجه می شود در قلعه ای سرخ رنگ بالای کوه ارواح وجود دارند.

این فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی به کارگردانی گیلرمو دل تورو با بازیگرانی همچون چارلی هانام، جسیکا چستین، تام هیدلستون، میا واسیکوفسکا و داگ جونز تحت تاثیر قرار می‌گیرد. فیلمنامه این فیلم توسط گیلرمو دل تورو و همچنین متیو رابینز و لوسیندا کاکسون نوشته شده است.

فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی

فیلم افسانه خانه جهنم 1973

فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی؛ یک فیزیکدان، همسرش و دو روانشناس تصمیم گرفتند برای تحقیق در مورد "خانه بلاسکو"، جایی که 27 مهمان به طور مرموزی در سال 1927 جان باختند، به محل حادثه بروند. سایر بازرسان فرستاده شده به خانه نیز دیوانه شدند یا مردند. تیم تحقیق در مورد گذشته مرموز خانه یک هفته فرصت دارد تا تمام رازها را حل کند.

فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی

فیلم ترسناک موجودیت 1982

فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی: کارلا موران، مادری مجرد، مورد حمله یک نیروی نامرئی قرار می گیرد. زن که فکر می کند این یک کابوس است، در نهایت فرزندانش را می گیرد و در خانه یکی از دوستانش پناه می گیرد. این زن که همچنان توسط این نیروی نامرئی تحت تعقیب است، هنگام رانندگی در ترافیک کنترل خود را از دست می دهد و با مرگ روبرو می شود. پس از این اتفاقات، کارلا که توسط دوستش سیندی اصرار داشت به روانشناس مراجعه کند، به صحبت های دوستش گوش می دهد و نزد دکتر می رود. او اسنایدرمن را ملاقات می کند و درمان را می پذیرد. در طول این درمان، شرایطی که قبلاً مرموز بودند، مرموزتر و مرموزتر خواهند شد.

فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی

فیلم ترسناک فیلم برای نخوابیدن: اتاق پسر (2006)

خانواده ای متشکل از خوان (خاویر گوتیرز)، سونیا (لئونور واتلینگ) و دختر کوچکشان، با خوشحالی از خرید خانه رویاهایشان به قیمت ارزان به خانه جدیدشان نقل مکان می کنند. در این خانه طی مدت 2 سال 5 مستاجر نقل مکان کرده اند. خوان صداهای عجیبی از مانیتور کودک می شنود و می ترسد که تنها نباشند، به دلیل این ترس تصمیم می گیرد به مانیتور کودک اعتماد نکند و دوربینی را در اتاق کودک نصب می کند و آنچه روی مانیتور می بیند او را وحشت زده می کند: یک شبح کنار بچه ایستاده است.

فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی

فیلم داستان یک روح 2017

در این فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی که به بررسی وجود چیزهای باقیمانده یعنی عشق، از دست دادن و شر می پردازد. رح شخصی که به تازگی درگذشته است به خانه بازمیگردد و سعی بر این دارد که به همسرش برسد. در این فیلم به نویسندگی و کارگردانی دیوید لوری، کیسی افلک و رونی مارا به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ جنی

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره فیلم ترسناک دعوتنامه (2022)

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم ترسناک بدو عزیزم بدو+ خلاصه داستان و بازیگران

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره سریال ترسناک چاکی+ تیزر

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید