09:15 , 1401/9/22
کد خبر: 000017135
بازدید: 34770
20 حقیقت ترسناک درباره خانواده آدامز

سریال ونزدی با کارگردانی تیم برتون در نسخه ای کاملا متفاوت در رومانی ساخته شد.

خانواده آدامز واقعی است؟ ایا خانواده ادامز واقعی است؟ خانواده آدامز کیست؟ ونزدی خانواده آدامز کیست؟ خانواده آدامز واقعی وجود دارد؟ فیلم خانواده آدامز واقعی است؟ فیلم ترسناک خانواده ادامز درباره چیست؟ خانواده آدامز در واقعیت وجود دارد؟

درباره خانواده آدامز چه میدانید؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، بعد از انتشار اولین قسمت سریال ونزدی در پلتفرم نتفلیکس نام خانواده آدامز دوباره بعد از مدت ها سر زبان ها افتاد. اکنون نوبت به 20 واقعیت ترسناک در مورد خانواده آدامز رسیده است. با تنقلات خوشمزه، نوشیدنی خون تازه، شمع های مجسمه مومی انسان و بخور جسد سوخته. بیایید شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: فصل دوم سریال ونزدی/ تاریخ انتشار + لینک دانلود

اعضای خانواده آدامز بر خلاف ساختار یک خانواده معمولی هستند. خانواده ای که با ترس و خنده های وحشتناک بنیان آن را به لرزه درآورده است و به دور از جامعه با نفرت سرگرم هستند. بدون شک این خانواده نیز با پیوندهایی از نوع طناب و زنجیر به یکدیگر پیوند خورده اند. این خانواده به خوبی میدانند چگونه به دور از جامعه، زندگی شادی را داشته باشند آن هم در قلعه ای تاریک و قدیمی و در هم تنیده با دنیای مردگان. آنها قدیمی ترین نمایندگان نهاد خانواده هستند

خانواده آدامز در سال 1938 به عنوان یک مجموعه کارتونی توسط چارلز آدامز ساخته شد. بین سال های 1964 تا 1966 به عنوان یک برنامه تلویزیونی سیاه و سفید با مخاطبان خود دیدار کرد. انیمیشن ها و سریال هایی از جمله نسخه 2019 ساخته شد. اما بیشتر از همه، او با خانواده آدامز (1991) و ارزش های خانوادگی آدامز (1993) معروف شد.

خانواده آدامز خون می خورد

1- خانواده آدامز که به عنوان یک سریال کمیک شروع شد، در واقع یک نسخه معکوس طنز از خانواده آمریکایی قرن بیستم است. خانواده ای بزرگ که خون را منجمد می کند، بسیار ثروتمند است. غافل از اینکه توسط همسایگانشان غریبه به حساب می آیند..

بیشتر بخوانید: حقایق ترسناک «عروسک آنابل» لو رفت

خانه آدامز کاملا واقعی است

2- خانه استفاده شده در سریال خانواده آدامز در دهه 60 کاملا واقعی است. در آن زمان یک طبقه به شکل برج اضافه شد تا خانه تسخیر شده باشد. این خانه در لس آنجلس قرار داشت اما به تدریج بین سال های 1968 و 1972 تخریب شد. اگر دست نخورده باقی می ماند، به ناچار تبدیل به یک خانه Airbnb می شد.

تهیه کننده سریال خانواده آدامز: هیولا نمیخواهیم!

3- سریال های خانواده آدامز و هیولاها تقریبا همزمان پخش شدند. اما هر دو عمر کوتاهی داشتند. دلیل این امر تهیه کنندگان تلویزیون بود که گفتند هیولا کافی است. خوشبختانه دیگر چنین تولیدکنندگانی وجود ندارند.

نوزاد با سبیل خانواده آدامز

4- شخصیت های خلق شده توسط چارلز آدامز تا زمان ساخت سریال شکل نگرفته و بی نام و نشان نبودند. در واقع، آدامز در ابتدا نام Repelli را برای Gomez و Pubert را برای Pugsley پیشنهاد کرد. اما این اسامی به عنوان بیش از حد ناپسند رد شد. بعداً پوبرت نام نوزاد با سبیل از فیلم ارزش های خانوادگی آدامز شد.

آنتونی هاپکینز بازیگر سریال خانواده آدامز؟

5- آنتونی هاپکینز در ابتدا برای شخصیت فستر در سری فیلم های خانواده آدامز در دهه 90 در نظر گرفته شد. اما این بازیگر بازی در سکوت بره ها را انتخاب کرد. یکی از بهترین تصمیمات دنیا

تیم برتون به دنبال کارگردانی خانواده آدامز

6- تیم برتون همیشه سعی کرده جزئی از خانواده آدامز باشد. او می خواست در زمان ساخت فیلم ها در میان فیلمنامه نویسان سر صحنه باشد. اعلام شده بود که او این انیمیشن را در سال 2019 خواهد ساخت، اما او از پروژه کنار گذاشته شد. مثل این است که تیم برتون قبلا فیلم خانواده آدامز را در ذهن ما فیلمبرداری کرده است. برخی از طرفداران هنوز معتقدند که او ممکن است مخفیانه این فیلم ها را کارگردانی کرده باشد.

سر صحنه فیلمبرداری سریال خانواده آدامز چه اتفاقی افتاد؟

7- هنگام فیلمبرداری خانواده آدامز، ابری تاریک بر سر صحنه فیلمبرداری بود. برخی از اعضای گروه بیمار شدند و رائول جولیا، بازیگر نقش گومز، رگ خونی در چشمش ترکید. آیا همه اینها به خاطر جلسات اویجا مورتیشیا بود؟

آنجلیکا هیوستون در نقش مورتیشیا آدامز

8- خواننده معروف چر از ابتدا می خواست شخصیت مورتیشیا آدامز را بازی کند اما آنجلیکا هیوستون این نقش را بدست آورد. ما نمی توانیم فکر نکنیم که شر با همه بدی هایش برای این نقش مناسب است.

دختر کوچکی که وانمود می کند مورتیشیاست

9- هنگام به تصویر کشیدن شخصیت مورتیشیا، از مستند «باغ‌های خاکستری» محصول 1975 الهام گرفته شد. از آنجایی که شباهت به شخصیت  مورتیشیا کارولین جونز دیگر بی معنی خواهد بود، آنجلیکا هیوستون با خواندن کمیک های خانواده ادامز بزرگ شد. همچنین به عنوان یک دختر کوچک وانمود کرد که مورتیشیا است.

بازیگر شخصیت مورتیشیا آدامز در عذاب

10- آنجلیکا هیوستون هنگام بازی در شخصیت مورتیشیا آدامز بسیار خسته بود و رنج می کشید. زیرا هر روز قبل از فیلمبرداری، او مجبور بود یک کرست فلزی بپوشد، گردنش را با آرایش دراز کند، چشمانش را با نوار چسبی بلند کند و ناخن های مصنوعی استفاده کند.

موسیقی متن خانواده آدامز جایزه بدترین آهنگ سال را گرفت

11- موسیقی متن فیلم خانواده آدامز به نام Addams Groove توسط ام سی همر می باشد. و خواننده با این موسیقی جایزه گرفت. جایزه تمشک طلایی برای بدترین آهنگ اصلی. چه افتخاری!

مایک جکسون برای خانواده ادامز آهنگ نوشت

12- مایکل جکسون آهنگی به نام ترسناک است برای Addams Family Values ​​نوشت، اما این آهنگ هرگز مورد استفاده قرار نگرفت زیرا در همان زمان اتهامات کودک آزاری علیه جکسون مطرح شد. جکسون این آهنگ را در آلبوم Blood on the Dance Floor: History in the Mix در سال 1997 گنجاند و در فیلم Ghosts از آن استفاده کرد.

تئاتر خانواده آدامز در برادوی/ رقص چاقوی هیولاها

13- خانواده آدامز یک نمایش تئاتر هم دارد. در سال 2010، خانواده آدامز اولین نمایش موزیکال برادوی خود را در تئاتر Lunt-Fontanne انجام دادند. با مجموع ۷۲۲ اجرا به موفقیت چشمگیری دست یافت. به هر حال، رقص روی صحنه The Mamushka در اصل بر اساس فستر و گومز بود که آهنگ های دوستانه برادرانه می خواندند. اما وقتی گروه آزمایش این صحنه را دوست نداشتند، رقص چاقو ظاهر شد.

خانه ترسناک خانواده آدامز صورتی است

14- از آنجایی که مجموعه تلویزیونی خانواده آدامز به صورت سیاه و سفید فیلمبرداری شده است، این مجموعه در سایه های صورتی رنگ آمیزی شده است تا قسمت هایی تیره تر و سایه دارتر و برخی قسمت ها خاکستری به نظر برسند. بنابراین آن خانه ترسناک در واقع یک خانه صورتی و کوچک است.

خانواده آدامز حیوان خانگی ندارند

15- خانواده آدامز حیوان خانگی ندارند. به عنوان مثال، آنها یک گربه خانگی به نام کیتی گربه، یک اختاپوس به نام ارسطو، یک عنکبوت به نام هومر و یک مارمولک به نام لوسیفر دارند. چیز، یک دست زنده، کاملاً چیز دیگری است.

کریستینا ریچی در آرزوی نقش ونزدی آدامز

  1. کریستینا ریچی برای نقش ونزدی آدامز در نقش لیدیا دیتز در Beetlejuice تست داد. با برداشتن مرجع گوتیک، تیم انتخاب بازیگر بلافاصله این نقش را به او داد.

چیز دست راست بود یا چپ؟

17- چیز دست راست بود یا چپ؟ در سریال های تلویزیونی این وضعیت اغلب تغییر می کرد. هدف این بود که توجه مخاطب را به خود جلب کند و بداند که آیا آنها متوجه می شوند یا خیر. دست در سریال متعلق به تد کسیدی بود که در نقش Lurch نیز بازی می کند. بازی The Thing in the film را کریس هارت شعبده باز کانادایی بازی می کرد. به طور دقیق تر، دست کریس هارت است.

پسر عمو itt کلا از مو تشکیل شده

18- خواندن و درک اینکه او در مورد چه چیزی صحبت می کند سخت است، زیرا پسر عموی Itt که کاملاً از مو تشکیل شده است، چه احساسی دارد. صداگذاری آن توسط یکی از تهیه کنندگان انجام شد. ابتدا صدای مزخرف گفتن را ضبط کرد و سپس این ضبط را با سرعت بالا پخش کرد.

عشق گومز و مورتیشیا

19- عشق گومز و مورتیشیا کاملا متفاوت است. زمانی که خانواده آدامز در این سریال حضور داشت، مورتیشا و گومز اولین زوجی بودند که روابط عاشقانه شان در یک کمدی به نمایش درآمد.

کریستوفر لوید برای خانواده آدامز سرش را تراشید

20- کریستوفر لوید در فیلم های خانواده آدامز نقش عمو فستر را بازی کرد. او نه تنها سرش را تراشید تا خودش را شبیه شخصیت کند، بلکه در طول فیلمبرداری هم خمیده بود و همینطور راه می رفت تا کوتاه به نظر برسد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید