17:22 , 1401/11/3
کد خبر: 000019149
بازدید: 1365
ماجرای حمله به ماموران شهرداری چه بود؟/ مصدومیت 6 مامور

مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران چنین اعلام کرده که 6 نفر از ماموران شهرداری منطقه 19 در جریان تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مصدوم شده اند.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایونا، سید خلیل اصولی، مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران با اعلام این خبر اظهار کرد: در جریان تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در ناحیه 3 منطقه 19 عده ای از اوباش به ماموران شهرداری حمله کرده و آنها را مصدوم کردند.

تخریب 70 باب مغازه در منطقه 19

وی گفت: اقدام این ماموران بر اساس دستور قضایی بوده که آنها را موظف به تخریب 70 باب مغازه که در اراضی عمومی و اوقاف ساخته شده بودند، می کرد. بر این اساس آنها ساعت دو بامداد اقداماتی برای تخریب این ساخت و سازها انجام دادند.

اصولی ادامه داد: پس از حضور ماموران شهرداری منطقه 19 جمعی از اوباش با آنها حمله می کنند که البته این موضوع با هوشیاری همکاران در شهرداری مدیریت شده و روند تخریب این سازه ها نیز تکمیل شد.

بیشتر بخوانید:

زاکانی: لیست ساختمان های ناایمن را داریم اما اعلام نمی کنیم

پس از حواشی دختر شورای شهر این بار پسرش خبرساز شد

دفاع تمام قد از حقوق 33 میلیونی دختر عضو شورای شهر/ ماجرای فیش حقوقی دختر معدنی پور چه بود؟

روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران افزود: پس از پایان این ماموریت و زمانی که همکاران ما در حال حرکت به سمت مقر خود بودند بار دیگر اوباش به آنها حمله می کنند و آنها را با پرتاب سنگ و کوکتل مولوتف مصدوم می کنند و به خودروهای شهرداری نیز آسیب می رسانند که بر اثر این حملات کارشناس رسانه یگان حفاظت شهرداری نیز از ناحیه سر و صورت و چشم آسیب جدید می بیند و به بیمارستان فارابی منتقل می شود که پس از مداوا عصر روز یکشنبه، 2 بهمن ترخیص شد. البته در مجموع پنج تا شش همکار ما در این واقعه آسیب دیده و مصدوم شدند.

اصولی در پایان گفت: برای شناسایی عاملان این حادثه اقدامات لازم در حال انجام است و این موضوع از مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

 

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید