10:50 , 1401/10/5
کد خبر: 000017731
بازدید: 3254
زن جوان در ملاقات با شوهر زندانی اش لو رفت/ مصیبت در 18سالگی

زن جوان که برای ملاقات با همسر زندانی اش رفته بود در بازرسی نگهبان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، زن جوان که برای ملاقات همسرش به زندان رفته بود به دلیل پیدا شدن مواد مخدر در کیفش توسط بازرس زندان دستگیر شد.

زن جوان در اظهارات خود گفت: من از مواد مخدری که در کیفم بوده است خبر نداشتم. اطلاعی هم در این مورد ندارم. هنگام بازرسی نگهبان از وسایلی که برای شوهرم آورده بودم مواد مخدر پیدا شد.

زن 30ساله در انتقال مواد مخدر به زندان دستگیر شد. این زن در ادامه اظهارات خود گفت: 18 ساله بودم که یکی از همسایه های ما اکبر را برای ازدواج به من معرفی کرد. اکبر وضعیت مالی خوبی نداشت اما همسایه مان از اخلاق و رفتار او و خانواده اش تعریف و تمجید می کرد و در نهایت من هم تصمیم به ازدواج گرفتم. البته همه گفته های همسایه مان هم درست بود اما... دو سال دوران عقد من و اکبر طول کشید تا عروسی کردیم. پس از ازدواج متوجه شدم که اکبر مردی رفیق باز است و به اعتیاد گرفتار شده زمانی که این موضوع را فهمیدم که دیگر دیر شده بود و من باردار بودم.

بیشتر بخوانید: دختر جوان برای ناموسش کشته شد/ کارگر افغانستانی ناپدید شد

دستگیری به دلیل زورگیری با چاقو

همسرم بیکار بود و برای مخارج مان به مشکل خورده بودیم چون پدرم کارگر ساختمانی بود نمی توانست به ما کمک کند و گاهی پدر شوهرم زیر بال و پر ما را می گرفت. این در حالی بود که همسرم در دام اعتیاد فرو رفته بود و هر روز مواد مخدر صنعتی مصرف می کرد. تا اینکه یک روز از اداره پلیس تماس گرفتند. وقتی همراه با پسر 6 ساله ام به اداره پلیس مراجعه کردیم شوهرم سرش را به زیر انداخته بود و توانایی نگاه کردن به چشمان ما را نداشت. شوهرم را به دلیل زورگیری دستگیر کرده بودند؛ چراکه او یک باند زورگیری تشکیل داده بود و با چاقو مردم را تهدید میکرد.

انتقال موادمخدر به زندان

امروز که همراه با پدر شوهرم برای ملاقات با اکبر اماده می شدم پدر شوهرم گفت که برای همسرم چند وسیله آماده کرده و آنها را در کسف من گذاشته است. من خبر نداشتم که داخل وسایل من مقداری مواد مخدر (2گرم تریاک) وجود دارد و در زمان بازرسی نگهبان آنها پیدا شدند.

با صدور دستوری از سوی سرهنگ محمد فیاضی (رئیس کلانتری شهرک ناجای مشهد) اقدامات قانونی و بررسی های روان شناختی درباره این ماجرای تاسف بار به مشاوران زبده دایره مددکاری اجتماعی کلانتری سپرده شد تا با هماهنگی های قضایی، علاوه بر ریشه یابی ماجرای انتقال نافرجام موادمخدر به زندان، شرایط تخفیف مجازات با توجه به اوضاع و احوال و شرایط زن جوان برای وی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: زن جوان پس از خیانت به همسر در ملاء عام «جن» شد+ فیلم واقعی

بیشتر بخوانید: اسیدپاشی برای گرفتن حضانت فرزند/ دست های زن جوان فنا شد!

بیشتر بخوانید: مرده زنده شد/ دختر فراری قاتل را نجات داد!

بیشتر بخوانید: پزشک تهرانی خوراک سگ ها شد/ برادرکشی در روز روشن!

بیشتر بخوانید: ماجرای فوت جوان 17 ساله در ماهشهر

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید