09:39 , 1401/10/15
کد خبر: 000018252
بازدید: 1583
جنایت سیاه در خانه باغ غرب تهران/ چه بلایی سر زن متاهل آمد؟

7 مردکه برای اقدامی شیطانی زن جوان را به خانه باغی در غرب تهران کشانده بودند به اعدام محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، رسیدگی به این پرونده به دنبال شکایت یک زن متاهل آغاز شد. مهر ماه 98 زن جوان به افسر پرونده گفت: مدتی بود که برای خرید خانه ویلایی دنبال مکان مناسبی در غرب تهران می گشتیم. در یکی از سایت های آگهی فروش ملک دیدم و با شماره ای که در آن نوشته شده بود تماس گرفت.

مشاور املاک یا متجاوز؟

فردی که پشت تلفن با من صحبت میکرد خود را مشاور املاک معرفی کرد. قرار شد تا همان روز همراه با او برای دیدن خانه باغ برویم.

بیشتر بخوانید: قتل خانوادگی/ مرد افسرده فرزندانش را کشت و خودکشی کرد!

وقتی به خانه باغ نزدیک شدیم با دیدن اینکه آنجا خیلی خلوت بود به مرد گفتم که روز دیگری همراه با شوهرم برای دیدن خانه باغ می آییم. اما او به یکباره من را داخل باغ انداخت و در را بست. من هم که خیلی ترسیده بودن خواستم جیغ بزنم که مرد مشاور املاکی که اسمش جمعه و افغانستانی بود دهان من را گرفت تا صدای جیغم درنیاید. بعد از اینکه من را داخل باغ انداخت 7 مرد افغانستانی دیگر نیز همراه با جمعه من را به داخل ساختمان بردند و به غیر یکی از آنها همگی من را آزار و اذیت دادند. آنها من را 4 ساعت گروگان گرفتند.

تهدید زن قربانی برای فرار از قانون

وقتی می خواستند من را آزاد کنند فیلمی از آزار و اذیت زنی جوان به من نشان دادند و با تهدید گفتند که اگر به کسی چیزی بگویی تو را هم مثل این زن کشته و در همین جا دفن می کنیم.

بیشتر بخوانید: نوجوان 16 ساله ربوده شد/ درخواست 3 میلیاردی برای آزادی

پس از شکایت زن متاهل، تحقیقات برای رسیدگی به ابعاد مختلف پرونده آغاز شد. مامورا به خانه باغ رفتند اما خبری از مردان افغانستانی نبود. در پی بازرسی از خانه باغ، کارت ویزیتی پیدا کردند که مربوط به یک مشاور املاک بود. در پی تماس با شماره تلفن پیدا شده ماموران پلیس خود را جای خریدار جا زده و با فرد قرار ملاقات گذاشتند.

جمعه و اعضای باند شیطانی دستگیر شدند

در قرار ملاقات فرد اعلام کرد که از محل زندگی جمعه بی خبر است. در نهایت در قراری ساختگی با جمعه قرار ملاقات گذاشتند و در پی این اقدام جمعه را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: زن جوان در ملاقات با شوهر زندانی اش لو رفت/ مصیبت در 18سالگی

در ادامه این موضوع نیز 6 مرد دیگر افغانستانی هم دستگیر شدند و به جرم شیطانی خود اعتراف کردند. جمعه در اعترافات خود گفت: مدتی بود که این خانه باغ را برای فروش به دست من سپردند. وقتی زن جوان به خانه باغ آمد وسوسه شدم و نتوانستم جلوی افکار شیطانی ام را بگیرم و همراه با باقی دوستانم او را قربانی وسوسه های نفسانی خود کردیم.

همگی اعدام می شوند

هشتمین فرد این باند جنایت کار هنوز دستگیر نشده است اما دادگاه با وجود غیاب او، او و شش عضو دیگر را به اعدام محکوم کرد. اما یکی از اعضای این باند که در جنایت شیطانی نقش نداشت و تنها وسایل زن متاهل را سرقت کرده بود از اعدام رهایی یافت.

بیشتر بخوانید: دختر جوان برای ناموسش کشته شد/ کارگر افغانستانی ناپدید شد

با تأیید این حکم در شعبه 4 دیوان عالی کشور، پرونده برای اجرای حکم به دادسرا ارجاع شد و بزودی متهمان این جنایت سیاه به دار مجازات آویخته خواهند شد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید