09:56 , 1401/6/21
کد خبر: 000015245
بازدید: 1422
جزئیات وام جدید بازنشستگان/ وام قرض الحسنه 4 میلیونی برای سفر

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از در نظر گرفتن وامی جدید برای سفر بازنشسته ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا، محمود مرتضایی فرد در توضیح بیشتر این خبر گفت: مبلغ این تسهیلات چهار میلیون تومان بوده و این مبلغ به شکل قرض الحسنه به بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود.

وی دوره بازپرداخت این اقساط را یک ساله و کارمزد آن را چهار درصد اعلام کرد.

مرتضایی فرد ادامه داد: این اقساط پس از یک ماه از حساب بازنشستگان کسر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری  با تاکید بر اینکه این تسهیلات برای سفر بازنشستگان در نظر گرفته شده عنوان کرد: استفاده بازنشستگان از کمک هزینه سفر  تابع شرایط بهره مندی از سهمیه تورها است و بازنشستگان واجد شرایط می توانند جهت انجام سفر  وام های چهار میلیونی در نظر گرفته شده را دریافت کنند که البته دریافت این رقم همان طور که اشاره شد نیازمند دارا بودن شرایط است.

نحوه ثبت نام برای دریافت وام جدید بازنشستگان

بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی می توانند برای دریافت تسهیلات چهار میلیونی قرض الحسنه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگان کشوری به آدرس sabasrm.ir مراجعه کرده و برای خدمات گردشگری نیز از طریق لینک طرح های یاری به سامانه تورهای مسافرتی شرکت پرشین گلف متصل شوند و تورهای مد نظرشان را در این سامانه انتخاب کنند.

پس از ثبت نام در این تورها تا سقف چهار میلیون تومان از طریق تسهیلات در نظر گرفته شده کسر شده و مابقی هزیه سفر از فرد بازنشسته دریافت می شود.

طبق آنچه اعلام شده، بازنشستگان تامین اجتماعی برای بهره مندی از خدمات گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری تنها می توانند از طریق سامانه تورهای مسافرتی شرکت پرشین گلف با نام “سامانه خاتم تور” اقدام کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توان از طریق لینک khatamtour.com یا مراجعه به شرکت پرشین گلف یا تماس با آن شرکت با شماره تلفن ٨۶٨٢-٠٢١ اقدام کرده و از فرایند ارائه این خدمات و تورهای شرکت مطلع شد.

بیشتر بخوانید: وام بازنشستگان چقدر است و چطور باید آن را گرفت؟

 

 

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید