14:15 , 1403/1/26
کد خبر: 000045321
بازدید: 1157
گزارش هواشناسی: رگبار باران و وزش باد شدید در تهران/ پیش‌بینی افزایش دما

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط اداره کل هواشناسی استان تهران، در طی پنج روز آینده، بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان شاهد بارش‌های رگباری، بادهای شدید و افزایش دما در سطح استان خواهند بود، که این وضعیت از امروز (26 فروردین‌ماه) آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار محیط زیست ایونا به نقل از ایسنا، با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌بینی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت هوا در استان تهران در طول پنج روز آینده به صورت متنوع خواهد بود. آسمان از صاف تا قسمتی ابری تغییر خواهد کرد، گاهی با افزایش ابر و وزش باد. به‌ویژه در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان، در برخی ساعات، احتمال بارش رگباری، وزش باد شدید با احتمال رعد و برق، و حتی بارش برف و کولاک در ارتفاعات بالادست وجود دارد. در نیمه جنوبی و مناطق غربی نیز، گاهی انتظار می‌رود که باد شدید وزش داشته باشد.

همچنین، از امروز (۲۶ فروردین) افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود. به‌طور خاص، در تهران، آسمان فردا (۲۷ فروردین) کمی ابری با افزایش ابرها، همراه با وزش باد، با دمای حداقل ۱۴ و حداکثر ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. در روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین)، آسمان کمی ابری تا ابری، به تدریج با احتمال بارش رگباری و وزش باد، با دمای حداقل ۱۴ و حداکثر ۲۳ درجه سانتیگراد می‌باشد.

همچنین، اعلام شده که ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۱ درجه سانتیگراد، گرمترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید