15:32 , 1402/4/27
کد خبر: 000029310
بازدید: 1271
کیف برند لوکس: 12 برترین برند کیف خارجی و لاکچری

یکی از بهترین اکسسوری ها که همواره در کنار خانم ها می باشد، کیف دستی است. اگر یک کیف دستی لوکس با برند مناسب داشته باشید، می توانید خود را بسیار خوش تیپ و خوش استایل نشان دهید.

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع برند کیف آشنا کنیم. استفاده از کیف برند جذابیت خاص خود را دارد. در ادامه شما را با انواع معروف کیف مارک، که در سطح جهانی شناخته شده هستند، آشنا خواهیم کرد. بنابراین اگر شما جز افرادی هستید که دوست دارند، کیف دستی با مارک معروف خریداری کنند، تا آخر با ما همراه باشید. 

۷ معروف ترین کیف برند لاکچری در دنیا

در اینجا ۷ کیف مارک و برند کیف معروف و پرطرفدار دنیا را بررسی می کنیم.

برند کیف Valentine 

برند کیف Valentine، در تاریخ 1952 توسط ماریو والنتینو در کشور ایتالیا تاسیس شد. این برند هم اکنون در کشور ایتالیا ساخته و به سایر نقاط جهان صادر می شود. قیمت متوسط این نوع کیف ها بین 2000 تا 3500 دلار می باشند. 

در ابتدا این نوع برند کیف، کیف دستی های لوکس تولید نمی کرد. موسس این برند، ماریو والنتینو در گذشته،  یک کارخانه چرم سازی در ناپل داشت و کفش های چرمی طراحی و تولید می کرد. افراد معروف مانند ژاکلین کندی، کفش های سفارشی این برند را می پوشند. امروزه همان کیفیت بالای محصولات Valentine، را می توانید در کیف های دستی آن ببینید. این نوع کیف های دستی علاوه بر کیفیت بالایی که دارند، توانستند با گذشت زمان و کسب تجربه، کیف های زیبا و لوکس تولید کنند.

برند prada 

برند کیف prada در سال 1913، توسط مابو پرادا و میوشیا پرادا در کشور میلان تاسیس شد. این برند هم اکنون در ایتالیا تولید می شود و قیمت متوسط آن حدود 1000 تا 3000 دلار می باشد. یکی از محبوب ترین برند کیف دستی در سراسر جهان parade می باشد. اگر جز افرادی هستید که به استایل و شیک بودن خود اهمیت می دهید، حتما کیف دستی با برند parade در کمد خود دارید. برند prada، در ابتدا چمدان های لوکس و با کیفیت تولید می کرد. سپس میوچیا پارادا با تولید کیف های دستی نایلونی، برند prada را بازسازی کرد. کیف های دستی تولید شده در این شرکت بسیار با کیفیت و مرغوب می باشند. قیمت هایی که برای این برند کیف انتخاب شده به گونه ای است که افراد بیش تری می توانند از آن ها استفاده کنند.

برند کیف معروف chanel

برند کیف شانل یکی از معروف ترین برندهای کیف می باشد. این برند در سال 1910، توسط کوکو شانل در کشور فرانسه تاسیس شد. این نوع کیف ها، در فرانسه و ایتالیا ساخته می شوند و قیمت کیف های این برند از  3000 تا 7000 دلار می باشد. کیف دستی برند شانل بسیار معروف و شناخته شده در جهان است، بنابراین نیازی به معرفی ندارد. همانطور که می دانید محصولات این برند در میان افراد معروف بسیار محبوب می باشد.  

کیف دستی chanel، برخلاف کیف های مد روز سایر برندها، ساده و در عین حال کاربردی هستند. تولیدات کوکو شانل اغلب لوکس و فوق العاده و همچنین کاربردی هستند. بنابراین این کیف برند دستی، با وجود لوکس بودن، زیبایی و جذابیتی که دارد، اما ساده است و دارای طراحی مینیمالیستی می باشد. بنابراین، به دلیل ساده بودن، آن ها هیچ گاه از مد نمی افتند و همیشه به روز هستند. 
اگر قصد خرید برند معروف کیف خارجی را دارید و می خواهید برای این منظور هزینه کنید، برند chanel باید همواره در بالای لیست شما قرار بگیرد. 

از معروف ترین برندهای کیف: برند کیف Coach 

برند کیف Coach در سال 1941 توسط لیلیان و مایلز کان، در ایالات متحده آمریکا و شهر نیویورک شروع به فعالیت کرد.هم اکنون کشور سازنده این برند چین می باشد و قیمت هر کیف آن بین 1000 تا 20000 دلار است. یکی دیگر از بهترین برندهایی که نیازی به تعریف ندارد، برند Coach می باشد. این برند مانند سایر برندها شروع طوفانی نداشت.  شرکت Coach، در ابتدا کیف دستی هایی شبیه دستکش بیسبال تولید می کرد. با مرور زمان این شرکت طراحی های خود را تغییر داد و نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. به این ترتیب تغییرات به وجود آمده نتیجه خوبی در بر داشت. 
 طرح هایی که شرکت Coach امروزه تولید می کند در عین سادگی بسیار ظریف و زیبا هستند. به همین دلیل این برند، توانسته به یکی از پرطرفدارترین برندهای کیف تبدیل شود. کیف دستی های تولیدی شرکت Coach، دارای اندازه و شکل های مختلف و متنوع می باشد. به همین دلیل توانسته است با گذشت سال ها، نام تجاری خود را بزرگ کند. به این ترتیب شما می توانید با در نظر گرفتن سلیقه خود، کیف دلخواهتان را در بین آن ها پیدا کنید. 

برند Marc Jacobs

برند کیف Marc Jacobs، در سال 1984 توسط مارک جیکوبز در ایالات متحده آمریکا، در شهر نیویورک تاسیس شد. امروزه این برند در کشور ایتالیا به قیمت 175 تا 495 دلار تولید می شود. طراحی کیف های دستی برند Marc Jacobs، شبیه طراحی های Louis Vuitton می باشد. این شباهت به این دلیل است که موسس برند Marc Jacobs، قبل از تاسیس شرکت خود، به مدت 17 سال در شرکت Louis Vuitton به عنوان طراح فعالیت داشته است. کیف دستی های Marc Jacobs، خوشبختانه گران نیستند و افراد زیادی می توانند آن را تهیه کنند. برند Marc Jacobs، در بیش از 200 فروشگاه در کشورهای زیادی فعالیت دارد. 

برند کیف louis Vuitton 

برند معروف کیف louis Vuitton در سال 1854 توسط louis Vuitton Malletier در کشور پاریس و شهر فرانسه تاسیس شد. امروزه کشورهایی مانند فرانسه، ایتالیا، ایالات متحده آمریکا، سوئیس، آلمان و اسپانیا، این برند کیف را تولید می کنند.  قیمت متوسط هر کیف حدودا 1500 تا 10000 دلار می باشد. 

این نوع کیف زنانه لاکچری، معمولا در بین مردم با قیمت های بالا معروف شده است. اما در حقیقت این گونه نیست و اگر لیست قیمت ها را نگاه کنید، متوجه می شوید که برعکس است. افرادی که به خرید و فروش برند کیف louis Vuitton مشغول هستند، اعتقاد دارند که این خرید سرمایه گذاری خوبی محسوب می شود. کیف دستی های این برند بسیار لاکچری و باکلاس هستند و با کیفیت بالایی تولید می شوند.

برند کیف Gucci 

برند کیف Gucci، در سال 1921 توسط گوچیو گوچی، در فلورانس ایتالیا تاسیس شد. امروزه این برند در کشور ایتالیا در رنج قیمت 1700 تا 3000 دلار تولید می شود. کیف های Gucci، به دلیل داشتن بندهای چرمی ایتالیایی معروف شده اند. گوچیو گوچی، موسس و طراح برند Gucci، در طراحی کیف ها از زین های اسب الهام گرفته است. پدر او تاجر چرم بود، به همین دلیل به خوبی در مورد ساخت کیف های چرمی آگاهی داشت. 
گوچیو به کشورهای زیادی سفر کرده است و از چمدان هایی که مردم آن کشورها استفاده می کردند، الهام گرفته است. علاوه بر این او در این سفرها متوجه نیاز و خواسته های مردم شده است. علاوه بر این کیف دستی های چرمی او با کیفیت بالایی تولید می شوند و دوام زیادی دارند، به طوری که سال ها می توان از آن ها استفاده کرد. به همین دلیل این نوع کیف دستی های Gucci، بسیار محبوب و پرطرفدار می باشند. 

منبع: https://tivanmag.ir/

 

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید