08:53 , 1403/1/30
کد خبر: 000045691
بازدید: 1209
کشف تکه‌های جسد در گوشه و کنار تهران

مردی که دست به قتل پسرش و مثله کردن او زده بود ادعا کرد که به بیماری روانی مبتلا شده است.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا به نقل از اعتماد آنلاین، چند ماه قبل زنی به ماموران گزارش داد پسر جوانش به نام کیارش گم شده است. او گفت: پسرم به تازگی از استرالیا به ایران آمده و با ما زندگی می‌کرد. سه روز قبل به یک سفر رفتم و وقتی برگشتم متوجه شدم پسرم نیست. پدرش هم می‌گوید از او خبری ندارد.

وقتی ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند، متوجه شدند در روزی که کیارش ناپدید شده، در گوشه و کنار شهر تهران تکه‌هایی از جسد یک فرد پیدا شده که به نظر می‌رسد متعلق به کیارش باشد. پلیس اثر انگشت مقتول را مورد بررسی قرار داد و متوجه شد جسد متعلق به کیارش است.

وقتی خانواده این جوان مورد بازجویی قرار گرفتند تا درباره سرنوشت پسر جوان توضیح بدهند، پدرش به قتل او اعتراف کرد. این مرد گفت: سال‌ها قبل پسرم به استرالیا رفت، در آنجا درس خواند و مهندس شد. او فرد موفقی شده بود اما یک نفر پول‌هایش را بالا کشید و پسرم به ایران برگشت. او خیلی پریشان شده بود. دچار مشکل اعصاب و روان شده و به همه آسیب می‌زد و من و همسرم و سایر اعضای خانواده را اذیت می‌کرد. تصمیم گرفتم پسرم را بکشم چون امیدی به درست شدن او نداشتم.

متهم در ادامه گفت: روز حادثه همسرم را به بهانه کاری به شهرستان فرستادم. نیمه شب بالای سر کیارش رفتم و او را با پتک زدم و سرش را له کردم. بعد بدنش را مثله و تکه‌هایش را قسمت های مختلف شهر رها کردم.  اینطوری دیگر همه ما راحت شدیم.

متهم که با شکایت همسرش روبه‌رو شده بود و تلاشش برای کسب رضایت همسرش راه به جایی نبرد، این بار ادعای جدیدی را مطرح کرد و گفت: من بیماری روانی دارم. نمی‌دانم چرا پسرم را کشتم. او برخلاف گفته‌های قبلی‌ام مشکل مالی نداشت. فکر می‌کنم تحت تاثیر بیماری روانی دست به قتل پسرم زدم.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید