07:07 , 1401/5/12
کد خبر: 000014707
بازدید: 1592
چند تمرین خارق العاده برای افزایش قد

آیا فکر می کنید قدتان کوتاه است؟ آیا می دانید با انجام تمرینات مناسب می توانید قد خود را افزایش دهید؟ البته تا یک سن خاص."راه های افزایش قد چیست؟" و "با انجام کدام تمرینات می توان قد را افزایش داد؟"

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، ورزش یکی از فعالیت هایی است که به طور مستقیم بر رشد جسمانی تأثیر می گذارد. اما مهم ترین فایده حرکت منظم، جدای از کاهش وزن و داشتن اندامی فشرده، تاثیر آن در افزایش قد است. روش‌های طولانی‌سازی زمانی که به‌طور نامنظم انجام شوند، فایده زیادی ندارند. به همین دلیل، برای اطمینان از تداوم، یافتن مناسب ترین روش افزایش قد برای خود تأثیر مستقیمی در موفقیت شما خواهد داشت.

تمرینات طولانی‌سازی که عمدتاً کششی هستند، به عضلات اجازه می‌دهند به مرور زمان باز شوند. به این ترتیب عضلات باز شده شما نیز به افزایش قد شما کمک می کنند. مانند هر موضوع دیگری، ورزش به تنهایی برای افزایش قد کافی نیست. در حالی که حرکات صحیح را به طور منظم انجام می دهید، تنظیم تغذیه بر اساس آن به افزایش قد شما کمک می کند. بنابراین تمرینات افزایش قد چیست؟ با انجام چه حرکاتی می توان قد را افزایش داد؟ در اینجا پاسخ دقیق به این سوالات متداول است!

روش های افزایش طول چیست؟

اگر می خواهید قدتان بلندتر باشد، باید بدانید که فقط انجام تمرینات افزایش قد کافی نخواهد بود. به منظور کارآمدتر کردن تمرینات، می‌توانیم کارهایی را که باید انجام دهید به شرح زیر فهرست کنیم:

برای افزایش قد، خوب بخوابید

خواب منظم یکی از مهم ترین عوامل افزایش قد است. زیرا بدن انسان با یک خواب منظم به حد کافی از استراحت می رسد. بنابراین، استراحت بدن به افزایش کارایی ورزش شما نیز کمک می کند.

برای افزایش قد به تغذیه خود دقت کنید

موضوع دیگری که برای رشد قد مفید خواهد بود تغذیه است. با پیروی از رژیم غذایی یک ورزشکار، این امکان وجود دارد که بر کیفیت زندگی و میزان کشیدگی عضلات شما تأثیر مثبت بگذارد.

برای افزایش قد، عضلات خود را آماده کنید

انجام تمرینات گرم کردن قبل از ورزش نیز به آماده سازی عضلات برای ورزش و افزایش موثرتر تمرینات قد کمک می کند. به همین دلیل، گرم کردن قبل از هر تمرین بسیار مهم است.

درست به اندازه گرم کردن برای خنک کردن بدن بعد از ورزش موثر است. به این ترتیب می توانید بدن خود را به اندازه کافی آرام کنید و از درد عضلانی جلوگیری کنید.

در نهایت، فراموش نکنید که می توانید با پایان دادن به عادات و رفتارهایی که بر بدن و سلامت شما تأثیر منفی می گذارد، تمرینات را کارآمدتر کنید!

تمرینات افزایش قد

جدای از انجام منظم ورزش، انجام حرکات صحیح نیز در روند افزایش قد از اهمیت بالایی برخوردار است. پس چه حرکاتی باعث افزایش قد می شود؟ در اینجا موثرترین حرکات افزایش قد وجود دارد!

تمرین پل برای افزایش قد

به پشت روی تشک دراز بکشید و بازوها را در کناره ها قرار دهید و پاها را به اندازه عرض لگن باز کنید.

زانوهای خود را خم کنید، پاهای خود را روی تشک فشار دهید و به مدت 15 ثانیه کشش دهید و بالاتنه و باسن خود را تا جایی که می توانید بالا بیاورید.

تمرین آویزان میله برای افزایش قد

با استفاده از دستگاه کشش، دستان خود را به اندازه عرض شانه باز کنید و نگه دارید.

وزن سنگین بدن خود را روی بازوهای خود قرار دهید و تا حد امکان از میله آویزان شوید.

آناتومی حرکات بدنسازی: بالاآوردن پا در حالت اویزان از بارفیکس(زیرشکم  بارفیکس) – آرنولدشو

تمرین طناب پرش برای افزایش قد

از طناب تمرینی یا طناب با ضخامت معمولی استفاده کنید.

بایستید و پاها را به اندازه عرض لگن باز کنید و با طناب صاف بپرید.

عوارض و فواید طناب زنی؛آیا طناب زدن برای خانم ها مضر است؟ | علم ورزش

ورزش کبرا برای افزایش قد

پس از اینکه روی تشک رو به پایین دراز کشیدید، پاهای خود را در راستای باسن خود بیاورید و سعی کنید انگشتان پا را به سمت عقب بکشید.

این کار را با کشش تمام بدن به سمت جلو انجام دهید تا صاف و متشنج باشد.

دستان خود را روی زمین فشار دهید و بالاتنه خود را تا جایی که می توانید بالا بیاورید.

ورزش شنا برای افزایش قد

هر روز به طور منظم در استخر یا دریا شنا کنید. زیرا شنا در باز شدن عضلات و بلند شدن گردن تاثیر مستقیم دارد.

افزایش قد از طریق ورزش مستلزم نظم و انضباط و زمان است. به همین دلیل هر چه زودتر از مجبور کردن بدن برای افزایش قد خودداری کنید! به یاد داشته باشید، برای اینکه بتوانید به طور منظم ورزش کنید، باید حرکاتی را انتخاب کنید که به بدن شما فشار وارد نکنند.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید