13:39 , 1403/2/6
کد خبر: 000046335
بازدید: 1381
چرا شش بانک پرسپولیسی توسط استقلالی ها تحریم شد؟

در یک اقدامی عجیب خودجوش برخی از هواداران استقلالی نسبت به واگذاری پرسپولیس به شش بانک موضع گرفتند و تصمیم دارند این ۶ بانک را تحریم کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا به نقل از باغستان نیوز، هنوز مهر انتقال دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به مالکان جدید آن‌ها خشک نشده، طرفداران دو تیم در فضای مجازی موضع‌گیری علیه اسپانسرهای رقیب را استارت زدند.

چرا شش بانک پرسپولیسی توسط استقلالی ها تحریم شد؟

یکی از کاربران با انتشار عکسی از اقدام عجیب هواداران استقلال نوشت: به جمله‌ی ((پولو اونا میگیرن، حرصشو شما میخورین)) اعتقادی نداشتم تا اینکه اینو تو یه سوپرمارکت دیدم. به چه قیمتی آخه؟

بعضی از فروشندگان متعیب استقلالی از خریداران و مشتریان خود خواسته اند  کارت های بانکی صادرات، شهر، رفاه، تجارت، ملت و اقتصاد نوین را به همراه نداشته باشند و از بقیه بانک ها استفاده کنند.

در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برخی از هواداران استقلال کمپین تحریم شش بانک خریدار پرسپولیس را به راه انداخته اند و خواستار این شدند که هر چه سریعتر پول ها خود را از این ۶ بانک خارج سازند

کاربر دیگری نوشت:

چرا شش بانک پرسپولیسی توسط استقلالی ها تحریم شد؟

حساب های بانک شهرتون رو ببندید یا مبلغشو به بانکی غیر از این بانک های واگذاری واریز کنید.

گفتنی است مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد تا مانع بزرگ برای کسب مجوز حرفه‌ای جهت حضور در رقابت‌های آسیایی برداشته شود.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

۱۰ درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است ۵ درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید