10:34 , 1401/6/16
کد خبر: 000015176
بازدید: 1482
چرا پوچه دیاز با تیم ملی هندبال زنان قطع همکاری میکند؟

بنابر اخبار منتشر شده احتمال این اتفاق وجود دارد که دیگر پوچه دیاز با فدراسیون هندبال ایران همکاری نداشته و این مربی اسپانیایی دیگر در هدایت تیم ملی هندبال زنان ایران همکاری نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، این امکان وجود دارد که مربی اسپانیایی تیم ملی هندبال زنان مونتسرات پوچه دیاز دیگر هدایت تیم ملی هندبال زنان را به عهده نخواهد داشت.

دلیل قطع همکاری پوچه دیاز با تیم ملی هندبال زنان ایران

 دلیل این پایان همکاری نیز اختلاف نظرهایی بیان شده که میان ظهرابی و مربی اسپانیایی وجود دارد به همین منظور فدراسیون هندبال نیز دیگر به همکاری خود با پوچه دیاز ادامه نخواهد داد.

همانطور که گفته شد اختلاف نظرهایی که میان مسعود ظهرابی و مربی اسپانیایی تیم ملی هندبال زنان وجود دارد فدراسیون هندبال احتمالاً به همکاری خود با مربی اسپانیایی پایان خواهد داد.

بنابر اخبار منتشر شده جدیدترین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا از تاریخ ۲۹ آبان تا ۱۴ آذر در کره جنوبی برگزار خواهد شد تیم ایران در گروه A و هم با تیم های کره جنوبی، ازبکستان، هند و استرالیا هم گروه است. 

چرا پوچه دیاز با تیم ملی هندبال زنان قطع همکاری میکند؟

پوچه دیاز مربی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شد

همچنین مربی اسپانیایی مونتسرات پوچه دیاز هدایت تیم هندبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را نیز برعهده گرفته و حضورش در ایران ادامه خواهد داشت.

پوچه دیاز کیست؟

مونتسرات کوچه دیاز بازیکن سابق هندبال تیم اسپانیایی و مربی فعلی هندبال 52 ساله اسپانیایی است و در مسابقات مختلفی مانند المپیک تابستانی ۹۲ و المپیک تابستانی ۲۰۰۴ شرکت کرده است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید