05:40 , 1401/5/6
کد خبر: 000014645
بازدید: 1606
چرا بهاره رهنما محجبه شد؟+فیلم

بهاره رهنما که حواشی بسیاری دارد این روزها بابت محجبه شدنش خبرساز شده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایونا، شاید بیراه نباشد اگر بهاره رهنما را در میان بازیگران زن ایرانی سلطان خبرهای حاشیه ای بدانیم.

این بازیگر که در فضای مجازی نیز فعال است معمولا به واسطه پست ها ولایوهایی که می گذارد، خوراک رسانه های مختلف شده و اخبار متعددی از واقعی تا غیر واقعی درباره او منتشر می شود.

یکی از این اخبار زرد و غیرواقعی را میتوان خبری دانست که چندی پیش درباره ازدواج سوم این بازیگر مطرح شد و به نوعی پوشش جدید خانم بازیگر به این مسئله مرتبط شد.

پس از آن او در جشن حافظ نیز با پوششی متفاوت ظاهر شد و حرف و حدیث ها بیشتر شد اما او به تازگی در یک لایو اینستاگرامی درباره هر دو موضوع طلاق خود و محجبه شدنش توضیحاتی داده است.

وی با تکذیب ازدواج مجددش، گفت: بله من جدا شده ام. موضوع حجاب نیز نه به حکومت و نه به شخصی ارتباط ندارد و یک مساله کاملا درونی است. این استایلی است که من آن را دوست دارم.

بیشتر بخوانید: بهاره رهنما بالاخره درباره طلاقش از حاجی واکنش نشان داد

بیشتر بخوانید:همسر جدید بهاره رهنما کیست؟

رهنما در ادامه به داستان جدایی اش از پیمان قاسمخانی و دخترش پریا اشاره کرد و گفت: من یک دختر 23-24 ساله دارم که همه شما می دانید جان جهان من و تمام زندگی ام است. به هرحال او بچه طلاق و جدایی است و با تمام وجود سعی کرده ام تا جایی که می شود هم خودم و هم پریا سالم زندگی کنیم.

این بازیگر ادامه داد: تجربه شخصی من آن است که وقتی انسان ها فرزندی دارند باید خیلی با تعقل این تصمیم را بگیرند. به هرحال بعضی مواقع انسان به جایی میرسد که فکر می کند ادامه آن مسیر حتی ممکن است به فرزندش هم آسیب بزند. بچه های این روزها همه باهوش هستند و متوجه می شوند رابطهای که واقعی نیست را و گاهی نمی شود برای حفظ ظاهر یا یک ماکت دروغین یک رابطه را ادامه داد.

بیشتر بخوانید: فیلم زایمان بهاره رهنما در بیمارستان

این بازیگر چندی پیش سفرهای متعددی به اروپا و ترکیه داشت و پس از آن عکس های محجبه ای در عراق منتشر کرد که همین موضوع باعث سر زبان افتادن حرف و حدیث هایی شد که برخی از ازدواج سوم او خبر داده و این حجاب را بر اساس آن دانستند.

موضوعی که بعدها توسط بهاره رهنما تکذیب شد.

این بازیگر پیشتر نیز برای یک مجوعه مرتبط با حجاب به عنوان مدل کار کرده بود که می گفتند از فروش این مجموعه، سه درصد از هر مدل به بيماران “ام اس ” تعلق خواهد گرفت.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید