04:12 , 1401/4/28
کد خبر: 000014544
بازدید: 1326
همسر جدید بهاره رهنما کیست؟

مدتی است اخباری درباره ازدواج سوم بهاره رهنما منتشر می شود، اما این خبر تا چه اندازه واقعیت دارد؟

به گزارش خبرنگار سینمایی ایونا، بهاره رهنما را حداقل در چند سال اخیر می توان از پرحاشیه ترین بازیگران سینما دانست که هر از چندگاهی یکبار با حاشیه ای جدید نام او بر سر زبانها می افتد.

حال نیز به تازگی ازدواج سوم او حاشیه ساز شده است.

همسر جدید بهاره رهنما کیست؟

این بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی در حاشیه سفرش به عراق تصویری از دو گردنبند عربی منتشر کرده که گویا همین یک عکس برای ایجاد حاشیه ای جدید کفایت می کند به گونه ای که سایت های مختلف اینگونه مطرح کرده اند که همسر سوم خانم بازیگر عرب است.

حال آنکه از سوی این بازیگر یا منابع نزدیک او هیچگونه خبری مبنی بر ازدواج جدید بهاره رهنما منتشر نشده و می شود گفت به نظر می رسد این نوع اطلاعات بیشتر شایعاتی هستند که در فضای مجازی منتشر شده اند.

همسر سابق بهاره رهنما

اما درباره زندگی خانوادگی و ازدواج قبلی بهاره رهنما می توان گفت او مدتی است از همسر دوم خود نیز جدا شده است. 4 شهریور 1396 و دو سال پس از طلاق اول بهاره رهنما بود که اخباری منتشر شده و خبر از آن دادند که خانم بازیگر در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرده است. به سرعت نیز عکس هایی از این ازدواج و زندگی دو نفره این بازیگر در سایت ها و صفحات مختلف دست به دست شد و به این خبر رسمیت بخشید.

حال پس از کمتر از پنج سال مدتی است اخباری مبنی بر جدایی این زوج شنیده می شود و هر یک از این دو نفر عکس هایی را منتشر کرده اند که با توجه به حضور تک نفره آنها در برخی مراسم احتمال جدایی آنها پررنگ تر می شود. اما در میان همین هیاهوها بود که این زوج با یکدیگر در برنامه "شباهنگ" حامد آهنگی حاضر شدند که این موضوع به نوعی می توانست پایان بخش شایعات باشد اما خانم بازیگر با انتشار یک استوری معنادار از این نکته خبر داد که برنامه مربوطه ماه ها پیش ضبط شده و  مربوط به این روزها نیست.

بیشتر بخوانید: بهاره رهنما بالاخره درباره طلاقش از حاجی واکنش نشان داد

بهاره رهنما در قالب یک استوری اعلام کرد: « به گمانم گاهی حرف نزدن از چیزی دلیل پنهان کاری نیست و گاهی بقول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست.

من یک زن مستقل هستم با قدرت ها و ضعف های خودم و درس ها و دردها و رنج هایی که دوباره بلند شدن و قد کشیدن را بمن آموخت! سالی را که گذراندم تا آخرین روزهایش برایم پر بود از “از دست دادن های سخت” عاطفی، مالی، کاری و …

اما به حسب تربیت مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تکیه به خدای بقول مادرم خوبی ها و با باور اینکه پدر هنوز هم مرا میبیند و بعشق مادر بودنم، دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام!»

همسر اول بهاره رهنما

اما درباره همسر اول بهاره رهنما که حدود 22 سال با او زندگی کرد نیز باید گفت که در سال 1373 و در دوره دانشجویی بهاره رهنما بطور اتفاقی در محیط دانشگاه با پیمان قاسم خانی نویسنده مطرح این روزهای سینما و تلویزیون آشنا می شود که حاصل این ازدواج دختری به نام پریا است که سال 1376 به دنیا آمد.

این ازدواج پس از 22 سال در سال 1394 به جدایی انجامید.

این بازیگر که طی این سالها به دلایل مختلف حاشیه ساز شده متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک است. پدر او که طی سالهای اخیر فوت کرده، مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) هستند. او فرزند دوم خانواده خود  است و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید