10:02 , 1402/11/21
کد خبر: 000041305
بازدید: 1252
وضعیت هوای فردا یکشنبه 22 بهمن ماه 1402

وضعیت هوای فردا یکشنبه 22 بهمن ماه 1402 بنابر اعلام سازمان هواشناسی و فعالیت سامانه بارشی، بارانی خواهد بود

به گزارش خبرنگار محیط زیست ایونا، وضعیت هوای فردا یکشنبه 22 بهمن ماه 1402 به شرح زیر است:

وضعیت هوای فردا یکشنبه 22 بهمن ماه و آغاز فعالیت سامانه بارشی:

با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، از روز یکشنبه، سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور فعال می شود. این تحول مهم در شرایط آب و هوایی نشان دهنده تغییراتی در الگوی هواشناسی است که ممکن است تأثیرات گسترده ای بر روی مناطق مختلف داشته باشد.

آرامش جوی در بیشتر نقاط کشور با افزایش نسبی دما:

به گزارش سازمان هواشناسی کشور، امروز جو در بیشتر نقاط کشور آرام و پایدار خواهد بود. در عین حال، در نیمه شمالی کشور، افزایش نسبی دما قابل مشاهده خواهد بود. این تحولات می توانند تأثیراتی متنوع بر روی فعالیت های روزمره مردم و بخش های مختلف اقتصادی داشته باشند.

وزش باد نسبتاً شدید در شمال و شرق کشور:

امروز، بادهای نسبتاً شدید در نواحی شمالی و شرقی کشور وزش خواهند کرد، و پیش بینی می شود که در دو روز آینده، وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور (۲۲ و ۲۳ بهمن) را تجربه کنیم.

در ادامه مطلب «وضعیت هوای فردا یکشنبه 22 بهمن ماه 1402» باید به این نکته اشاره کرد که این وزش باد ممکن است بر روی مناطق نزدیک به دریای عمان، خلیج فارس و تنگه هرمز تأثیراتی داشته باشد و باعث مواج شدن آب ها گردد.

وضعیت هوای فردا یکشنبه 22 بهمن ماه 1402

ورود سامانه بارشی و تغییرات جوی در جنوب کشور

در ادامه مطلب «وضعیت هوای فردا یکشنبه 22 بهمن ماه 1402» و به گفته اعلام هواشناسی کشور، در روزهای ۲۲ و ۲۳ بهمن، سامانه بارشی وارد نواحی جنوبی کشور خواهد شد. این سامانه قابلیت گسترش فعالیت خود را در استان های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، غرب کرمان و هرمزگان دارد. انتظار می رود که این تغییرات هواشناسی باعث رگبار، رعد و برق، و وزش باد با شدت بیشتر در این مناطق گردد.

افزایش نسبی دما در شمال کشور و وزش باد نسبتاً شدید در شرقی

در ادامه مطلب «وضعیت هوای فردا یکشنبه 22 بهمن ماه 1402» اعلام شد که امروز و فردا در نواحی شمالی کشور افزایش نسبی دما خواهیم داشت. همچنین، روز یکشنبه (۲۲ بهمن) در مناطق شرقی کشور، وزش باد نسبتاً شدیدی پیش بینی می شود. این تغییرات هواشناسی ممکن است بر شرایط جوی و فعالیت های مردم در این مناطق تأثیر بگذارد.

منبع: مهر

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید