22:11 , 1403/2/4
کد خبر: 000046182
بازدید: 1152
ورود به سایت ضمن خدمت

فرهنگیان برای با خبر شدن از اطلاعات کاری و شغلی خود باید همچون باقی مشاغل وارد سایت مورد نظر خود شوند برای فرهنگیان این سایت ال تی ام اس است که با ورود به آن بعضی از کارهای خود را میتوانند هماهنگ کنند .

معرفی سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

به گزارش خبرنگار آموزش ایونا به نقل از اندیشه معاصر، همان طور که در بخش اول اشاره کردیم، آموزش فرهنگیان تنها به دوره تحصیل آن ها در دانشگاه محدود نمی شود، بلکه آن ها می بایست پس از جذب در آموزش و پرورش نیز دوره هایی را در راستای بالا بردن کیفیت روند آموزش دانش آموزان و حتی سطح عملی خود، پشت سر بگذارند. البته این موضوع به این معنا نیست که شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان، الزامی است اما در صورت شرکت کردن در این دوره و عدم قبولی امکان از دست دادن برخی از امتیازات برای شرکت کنندگان وجود خواهد داشت. در ادامه به معرفی امکانات مختلف این سامانه خواهیم پرداخت.
خش ۱: از این قسمت برای ورود به سامانه استفاده می شود که داوطلبان با درج نام کاربری و رمز عبور میتوانند به پنل کاربری خود وارد شوند.
بخش ۲: درصورت فراموشی رمز عبور می توانید از این قسمت نسبت به بازیابی آن اقدام نمایید.
بخش ۳: این قسمت شامل پنج بخش اعم از ثبت نام نیروی های غیررسمی، فهرست دوره های ضمن خدمت، ثبت نام متقاضیان مدرس، موسسات دارای مجوز و سرویس های میز خدمت می باشد.فرهنگیانسایت ضمن خدمت ltms چیست؟

قابل توجه دانشجو معلمان؛
سامانه ضمن خدمت فرهنگیان “جدید”، سامانه ای است که با گذراندن دوره های ارائه شده در آن می‌توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:
۱- داشتن ۱۰۰۰ساعت ضمن خدمت ۵۰۰امتیاز به حق شاغل اضافه می شود.
۲- برای سازماندهی سالیانه
۳- ارتقاء رتبه حرفه ای
۴- تاثیر در حقوق فرهنگیان
۵- رتبه بندی سالیانه فرهنگیان

آدرس سایت:  www.ltms.cfu.ac.ir

نحوه ورود به سایت و ساخت حساب:
برای انجام اینکار در دور اول نام کاربری و رمز عبور شما #کد‌پرسنلی شما می‌باشد.
اگر برای ورود با خطا مواجه شدید میبایست به بخش نیروهای انسانی / #ضمن‌خدمت‌اداره محل خدمت خود بروید و در آنجا با ارائه مشخصات به راه‌اندازی مجدد پنل خود بپردازید.
دانشجویان محترم نسبت به این مورد پیگیر باشید، که کلاس های آنلاین برگزار میشود و حتما ثبت نام کنید

راهنمای ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

تمامی پرسنل اداری و آموزشی مدارس دولتی و غیردولتی می توانند با مراجعه به این سامانه و وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ایجاد حساب کاربری خود اقدام نموده و به تکمیل مراحل نام نویسی خود در دوره های آموزشی کوتاه مدت ضمن خدمت بپردازند. در ادامه نیز راهنمای ثبت نام دوره های فرهنگیان مرحله به مرحله شرح داده شده است.
ثبت نام متقاضیان مدرس

پس از ورود به سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به آدرس ltms.cfu.ac.ir، با صفحه زیر رو به رو می شوید که دارای بخش های مختلفی می باشد که جهت نام نویسی بایستی بر روی گزینه “ثبت نام متقاضیان مدرس” کلیک نمایید.

در این مرحله لازم است به دقت مندرجات موجود در این بخش را مطالعه نموده و سپس تیک عبارت “مطالب فوق را مطالعه کردم و مایل به ثبت نام می باشم” را فعال نمایید.با انجام اقدام فوقلازم است دستگاه، استان و منطقه مورد تقاضای خود برای تدریس را به ترتیب انتخاب نموده و کلید “تایید و ادامه” را بفشارید.در این مرحله، فرم ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در دسترس است که بخش اول آن مربوط به وارد نمودن اطلاعاتی همچون مشخصات فردی، مدرک تحصیلی، سهمیه ایثارگری، مهارت در فناوری اطلاعات و… می باشد.در بخش دوم فرم ثبت نام اینترنتی نیز بایستی اطلاعات مورد درخواست را در کادرهای مربوطه درج نموده و در نهایت، روی عبارت “ثبت اطلاعات” کلیک کنید

نحوه ثبت نام فراگیران در ضمن خدمت فرهنگیان

سایت ضمن خدمت فرهنگیان یک سایت الکترونیک با نام سامانه جامع مدیریت یادیگری و آموزش فرهنگیان بوده که با نام سایت دوره ال تی ام اس نیز شناخته می شود. درقبل به نحوه ورود به این سایت و شیوه مشاهده دوره های ضمن خدمت پرداخته شد تا افراد در مراجعه به آن سامانه مشکلی نداشته باشند. علاوه بر معلمان افراد فراگیر نیز امکان شرکت در این دوره ها را داشته و بایستی به ثبت نام در سامانه ضمن خدمت جدید فرهنگیان بپردازند.

نحوه ثبت نام فراگیران در ضمن خدمت فرهنگیان جدید بدین صورت است که کاربر با ورود به صفحه اصلی سایت جامع آموزش فرهنگیان و طی امور به انجام این فرآیند می پردازد. برای انجام این کار داوطلب آدرس سایت ضمن خدمت فرهنگیان به نشانی را در مرورگر اینترنتی خود وارد نموده تا به صفحه اصلی این سایت منتقل گردد. در ادامه مطابق کارد قرمز رنگ، در تصویر درج شده در زیر بر روی گزینه فراگیر کلیک نموده تا به صفحه بعد منتقل شود.

فراگیر در ادامه کد ملی خود را به عنوان نام کاربری و همچنین رمز عبور مرتبط را به همراه کد امنیتی وارد نموده و سپس بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک می کند. کاربر در ادامه وارد پنل کاربری خود شده و در این پنل قابلیت مشاهده دوره های به اتمام رسانده و موارد دیگر را خواهد داشت.

در منوی پنل گزینه ثبت نام در دوره ها را مطابق تصویر زیر انتخاب و بر روی آن کلیک می کند.فرد روند ثبت نام در دوره های ضمن خدمت سامانه را طی نموده و امکان شرکت در این دوره ها را خواهد داشت. کاربر این قابلیت را داشته تا با استفاده از گوشی تلفن همراه یا سیستم رایانه به انجام این فرآیند بپردازد. ثبت نام فراگیران در دوره های ضمن خدمت نیاز به اینترت داشته و فرد بایستی اتصال دستگاه مورد استفاده خود به اینترنت را بررسی نماید

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید