10:53 , 1401/9/16
کد خبر: 000017012
بازدید: 1242
واکنش اتحادیه جهانی  نسبت به روادید آزادکاران ایران

اتحادیه جهانی کشتی نسبت به سفر آزادکاران ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، آزادکاران تیم ملی ایران بامداد (چهارشنبه) راهی فرانکفورت شدند و سپس با عبور از شهر شیکاگو راهی آیووا (محل برگزاری مسابقات جام جهانی) می شوند.

آمریکایی‌ها برای7 نفر از اعضای تیم ایران (علیرضا کریمی، امیرعلی آذرپیرا، علی اکبر فضلی به عنوان کشتی گیر، احسان امینی و اباذر اسلامی به عنوان مربی و همچنین ابراهیم مهربان به عنوان سرپرست و محمد مصلایی پور به عنوان داور) روادید صادر نکردند؛ اما اگر نفرات اعزامی به این مسابقات نمی‌رفتند از رقابت های قهرمانی آسیا کنار گذاشته می شدند و سپس از حضور در مسابقات جهانی بلگراد که کسب سهمیه المپیک نیز می باشد ، محروم می شدند.

در رابطه با همین مورد صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی با انتشار عکسی از اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران در فرودگاه، از حضور قطعی آزادکاران در مسابقات جام جهانی آمریکا خبر داد.

علیرضا دبیر اعلام کرد: فدراسیون کشتی در تلاش است تا مشکل روادید کشتی گیران را حل کند تا آنها نیز امشب بتوانند راهی مسابقات شوند.

وی ادامه داد: افتخار آفرینی آزادکاران در مسابقات باعث افزایش روحیه جامعه می‌شود و باید با اقتداربتوانند پرچم پرافتخار ایران عزیزمان را به اهتزاز درآورید.

مسابقات جام جهانی کشتی آزاد روز‌های 19 و 20 آذر به میزبانی ایالت آیووا در آمریکا و با حضور 6 تیم برتر جهان برگزار می‌شود.

تیم‌هایی که در رقابت‌های کشتی آمریکا حضور دارند عبارت اند‌از:

تیم‌های ایران، ژاپن و منتخب جهان در گروه B
تیم‌های آمریکا، مغولستان و گرجستان در گروه دیگر

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید