15:50 , 1401/8/13
کد خبر: 000016362
بازدید: 1332

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کرد

هیچ مصوبه ای با عنوان گشت ارشاد نداریم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ارتباط با بحث گشت ارشاد تاکید کرد این شورا هیچ مصوبه ای تحت این عنوان ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، طی هفته های گذشته بحث های متعددی درباره بازنگری به شیوه برخورد با بی حجابی و بدحجابی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شده است، موضوعی که اخیرا دبیر این شورا نیز در یک برنامه تلویزیونی به آن پرداخته است.

حجت الاسلام سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شب گذشته(پنج شنبه، 12 آبان) در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: نیروی انتظامی هم از ارگان هایی است که می تواند در زمینه حجاب تذکرهای غیر حضوری بدهد اما لزومی نیست که نیروی انتظامی بخواهد برای افرادی که حجاب خود را رعایت نکرده اند کلاس آموزشی برگزار کند.

وی همچنین اظهار کرد: بخش مهمی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به نهادهای تعلیم و تربیت مربوط می شود که شامل نهایدهایی مانند صداوسیما، آموزش و پرورش، وزارت ارشاد و حوزه های علمیه است ما باید تلاش کنیم شناخت را در جامعه تقویت کنیم.

حجت الاسلام عاملی ادامه داد: نیروی انتظامی نیز دستگاهی است که در زمینه حجاب می تواند غیر حضوری ورود کرده و تذکر دهد اما گاهی به دلیل اینکه برخی دستگاه ها کوتاهی می کنند بار به دوش نیروی انتظامی افتاده و نیروی انتظامی مجبور می شود ورود کند.

بیشتر بخوانید: نباید برای مهسا امینی نباید اینهمه تلفات داد/ پنج ماشین گشت ارشاد داریم که دو تای آنها خراب است/ واقعا گشت ارشاد با 18 میلیون زن درگیر است؟

انسیه خزعلی: همه بازداشت شده های زیر 18 سال آزاد شدند/ درباره گشت ارشاد جلسات متعددی داشته ایم

ماجرای پرت شدن یک زن از ون گشت ارشاد و توضیحات پلیس+فیلم

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید