17:10 , 1401/9/1
کد خبر: 000016711
بازدید: 1375
همه چیز درباره لیزر موهای زائد آقایان+ قیمت

تعداد آقایانی که لیزر موهای زائد را انجام می دهند روز به روز در حال افزایش است. از جمله دلایل این امر، علاوه بر مشکلات سلامتی مانند موهای زیر پوستی، می توان این نکته را بر شمرد که مردان نیز حداقل به اندازه زنان باید به مراقبت از خود توجه کنند.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، مردان در حال حاضر با عصر مدرن همگام هستند و از نظر بهداشتی بدون غفلت از مراقبت خود، این موارد را انجام می دهند. یکی از مهمترین کاربردها، لیزر موهای زائد است. بنابراین، لیزر موهای زائد که تصور می شود بیشتر توسط خانم ها انجام می شود، چه تاثیری بر روی آقایان دارد؟ 

آیا در لیزر اپیلاسیون زن و مرد تفاوتی وجود دارد؟

در ابتدا، لیزر موهای زائد می توانست فرآیندی بسیار ناموفق و دردناک برای مردان باشد. به همین دلیل مردان از انجام آن خودداری کردند. اما رفته رفته، لیزر موهای زائد در مردان نیز با نتایج موفقیت آمیز توانست در میان آنها محبوبیت کسب کند. دستیابی به نتایج موفقیت آمیز، رهایی کامل از موهای زائد یا کاهش آنها جزو اهداف استفاده از روش لیزر در مردان است.

لیزر موهای زائد برای مردان چگونه انجام می شود؟

اثرات لیزر موهای زائد در مردان به طور متفاوتی نسبت به زنان پیشرفت نمی کند. از آنجایی که فولیکول‌های موی مردان ضخیم‌تر و تیره‌تر هستند، سرعت نتیجه‌گیری بسیار افزایش یافته است. به عبارت دیگر، با جلسات بسیار کمتر می توان به نتایج بسیار مؤثرتری دست یافت. بسته به ناحیه ای که باید لیزر موهای زائد انجام شود، می توان از کلاهک های باریک کوچک یا کلاهک های پهن استفاده کرد. این برای کار راحت در هر قسمت از ساختار بدن آقایان است. به عنوان مثال، سر استفاده شده برای ناحیه پشت و کلاهک های مختلف برای قسمت های ریش و گونه وارد عمل می شود. همه سرها نتیجه موثر یکسانی دارند و موفقیت بعد از هر جلسه افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره لیزر موهای زائد

آقایان لیزر موهای زائد را در کدام قسمت ها ترجیح می دهند؟

لیزر موهای زائد برای آقایان را می توان برای کل بدن نیز انجام داد، اما بیشتر آقایان برای ریش، نواحی گونه، نواحی پشت گردن و دست از لیرز موهای زائد استفاده می کنند. همچنین نتایج مطلوب بدون درد و پس از میانگین 4 تا 6 جلسه به دست می آید.

آیا نتیجه لیزر موهای زائد برای همه آقایان یکسان است؟

ضخامت و تیرگی فولیکول های مو در اپیلاسیون با لیزر بسیار مهم است. از این نظر، بلوند یا سبزه بودن آقایان می تواند جلسات را کمی طولانی یا کوتاه کند. از آنجایی که ساختار موهای مردان بلوند نازک و زرد است، لیزر موهای زائد از این نظر دشوارتر به نظر می رسد، اما همچنان می توان گفت که نتایج موفقیت آمیزی حاصل خواهد شد. برای آقایان ابتدا ساختار مو مورد بررسی قرار می گیرد و متناسب با آن روند انجام لیزر موهای زائد مشخص می شود.

چه کسانی نمی توانند لیزر موهای زائد را انجام دهند؟

متأسفانه در برخی موارد نمی توان لیزر موهای زائد را برای مردان انجام داد. در این میان، اگر صرع دارید و موهای سفید دارید، متأسفانه نمی توان از لیزر موهای زائد استفاده کرد. با تکنولوژی فعلی، هیچ دستگاه لیزری وجود ندارد که بتواند موهای سفید را از بین ببرد. علاوه بر این، لیزر موهای زائد ممکن است برای افراد مبتلا به بیماری های پوستی یا بیماری های جدی توصیه نشود. شما می توانید با مشخص کردن این موضوع در طول معاینه اطلاعات دقیقی کسب کنید. بعد از اینکه مشکلی برای سلامتی وجود نداشت، می توان لیزر اپیلاسیون را برای هر ناحیه دلخواه انجام داد.

تعداد جلسات لیزر برای آقایان چگونه تعیین می شود؟

برای افزایش اثرات لیزر اپیلاسیون در آقایان، لازم است ابتدا یک تحلیل دقیق انجام شود. پس از تجزیه و تحلیل ریشه و رنگ مو، همچنین مهم است که آنها برای چه ناحیه ای می خواهند تحت درمان قرار گیرند. می توان یک برنامه درمانی متناسب با ناحیه مورد درمان و ساختار مو تنظیم کرد. به طور کلی 4 تا 6 جلسه برای آقایان کافی است، اما تعداد جلسات در صورت لزوم می تواند تا 9 جلسه نیز افزایش داشته باشد. تعداد جلسات ممکن است برای هر منطقه متفاوت باشد.

آقایان  پس از لیزر موهای زائد به چه نکاتی توجه کنند؟

مردان با ساختار پوست حساس ممکن است برای مدت کوتاهی پس از لیزر اپیلاسیون قرمزی خفیف را تجربه کنند. اگرچه این وضعیت نگران کننده نیست، اما لازم است تا 1 هفته پس از لیزر اپیلاسیون از کاربردهایی مانند اسکراب و لایه برداری که ممکن است باعث تحریک پوست می شود دوری کنید تا باعث ایجاد چنین شرایطی نشود.

بهترین تصمیم این است که در 3 روز اول بعد از جلسات لیزر اپیلاسیون زیر نور آفتاب مستقیم قرار نگیرید، اما در صورت اجبار باید از کرم ضد آفتاب استفاده شود.

بیشتر بخوانید: نکاتی که باید درباره لیزر موهای زائد بیکینی بدانید/ مهم!

قیمت لیزر موهای زائد آقایان

قیمت لیزر موهای زائد آقایان بسته به نوع لیزر استفاده شده و ناحیه ای که لیزر موهای زائد برای آن انجام می شود متفاوت است. اما حداقل قیمت لیزر برای موهای زائد از 200 هزارتومان تا 2.500.000 تومان است. 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید