17:08 , 1401/8/10
کد خبر: 000016335
بازدید: 2004
نظر انسیه خزعلی درباره "آغوش رایگان"

انسیه خزعلی اخیرا در رابطه با پدیده "آغوش رایگان" که مدتی است در اتفاقات اخیر به تقلید از برخی کشورهای غربی رایج شده، اظهار کرد: این آغوش ها ارزشمند است اما آن را به راحتی از زنان و دختران سرزمین ما گرفته و حراج می کنند در حالی که جایگاه زن با آن تقدسی که دارد از سوی خدا مجاز دانسته نشده که به ابتذال کشیده شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، انسیه خزعلی در مراسم اختتامیه جشنواره زوج های کارکنان ارتش گفت: امروز در جامعه شاهد کمرنگ شدن خانواده هستیم و طی سال های اخیر به جای مادر و خانواده، فضای مجازی نقش تربیت فرزندان را برعهده گرفته است. یعنی فرزندان در شرایطی که حتی مادر هم در منزل بوده اطلاعات تربینی خود را از فضای مجازی و بیگانگان گرفته اند و هویت آنها تحت تاثیر قرار گرفته و گاه به سمت پوچی کشیده شده است.

وی گفت: در بسیاری موارد در این فضا به فرزندان ما گفته می شود در لحظه زندگی کن و اینگونه افراد و جوانان ما را به خواسته های آنی و ناپایدار و خواسته های کوچک مشغول کرده اند و نقش مادران ما کمرنگ شده است.

معاون زنان رئیس جمهور ادامه داد: ما امیدواریم بحث تربیت به مادران خانواده ها بازگردد چراکه خداوند متعال زن را مربی قرار داده است.

وی گفت: بسیاری از حریم ها از طریق فضای مجازی وارد خانواده ها می شود و در بسیاری موارد در گسست ها و طلاق ها رد پای بی قید و بندی های ترویج شده در فضای مجازی مشهود است.

خزعلی با بیان اینکه دولت تلاش کرده در زمینه تشکیل خانواده اقداماتی انجام دهد، توضیح داد: با این وجود همه مسائل زوجین را نمی توان اقتصادی دانست و بسیاری از این موارد به کسب مهارت نیاز دارد. بخش عمده ای از طلاق ها در چهار سال اول زندگی رخ می دهد و به همین دلیل توجه به مشاوره بخصوص در سالهای اول زندگی بسیار جدی است.

وی در پایان متذکر شد: پیری جمعیت یکی از چالش های فعلی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد چرا که نیروی انسانی سرمایه مهمی است که با هیچ سرمایه دیگری قابل قیاس نیست.
 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید