20:53 , 1403/1/7
کد خبر: 000043983
بازدید: 1402
نرخ کرایه تاکسی 1403

چمران در تشریح نرخ کرایه تاکسی‌ها در شهر تهران تصریح کرد: در این بخش هم ۴۵  درصد افزایش کرایه‌ها نسبت به سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا به نقل از مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: در دویست و بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران لایحه افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی (مترو، اتوبوس و تاکسی) در سال ۱۴۰۳، در دستور کار اعضا شورای قرار گرفت که بر این اساس نرخ پایه ورودی مسافران در مترو با ۱۶ درصد افزایش همراه شد و بر اساس پیمایش تا دو کیلومتر با نرخ ورودی و مازاد بر آن تا ۳۰ کیلومتر برای هر کیلومتر ۴۰ درصد افزایش را داشته است. مازاد بر ۳۰ کیلومتر نیز برای کرایه شهروندان مبلغ بیشتری را پرداخت نخواهند کرد.

وی گفت: ۳۰ درصد افزایش خطوط حومه‌ای نیز به تصویب اعضای شورا رسید و به این ترتیب برای بلیط تک سفره که در حال حاضر با نرخ ۳۳۰۰ تومان خریداری می‌شود، در سال آینده حداکثر به قیمت ۴ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش پیدا می‌کند. در بخش اتوبوسرانی (اتوبوس‌های عادی ۳۰ درصد افزایش و برای خطوط BRT،  بیست‌و‌یک درصد افزایش) در نظر گرفته شده است.

چمران در تشریح نرخ کرایه تاکسی‌ها در شهر تهران تصریح کرد: در این بخش هم ۴۵  درصد افزایش کرایه‌ها نسبت به سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شد.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی (مترو، اتوبوس و تاکسی) از اول اردیبهشت 1403 اعمال خواهد شد، گفت: افزایش کرایه‌ها از در فروردین‌ماه ممنوع است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید