11:44 , 1403/1/28
کد خبر: 000045479
بازدید: 1302
نتیجه کشتی فرنگی امروز در مسابقات آسیا ۲۰۲۴ پنج وزن دوم

مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ از صبح امروز سه شنبه ۲۸ فروردین در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

نتایج پنج وزن دوم کشتی فرنگی امروز در قهرمانی آسیا ۲۰۲۴

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج پنج وزن دوم کشتی فرنگی امروز در قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ اعلام شد.

نتایج نمایندگان کشورمان در کشتی فرنگی امروز در مسابقات آسیا ۲۰۲۴ پنج وزن دوم در این مسابقات به شرح زیر است:

  1. در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
  2. در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.
  3. در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
  4. دروزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت.
  5.  در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید