08:38 , 1403/2/3
کد خبر: 000045997
بازدید: 1172
نتیجه بازی علیرضا جهانبخش و نایمخن در جام حذفی فوتبال هلند

فاینورد یکشنبه ۲ اردیبهشت در فینال جام حذفی هلند به مصاف نایمخن رفت و توانست با برتری برابر این تیم، قهرمان جام حذفی هلند شود.

خلاصه بازی فاینورد و نایمخن در جام حذفی فوتبال هلند

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا به نقل از ورزش 360، خلاصه بازی فاینورد و نایمخن در جام حذفی فوتبال هلند را ببینید.

در این دیدار فاینورد با یک گل به برتری رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

علیرضا جهانبخش به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد.

جهانبخش از تابستان ۲۰۲۱ با فاینورد قرارداد دارد و در این فصل عمدتا به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب تیمش حضور داشت و چندی پیش نیز به رکورد ۱۰۰ بازی برای تیمش رسید. گفته شده او در تابستان بازیکن آزاد می‌شود و باید دید این بازیکن ایرانی از تیمش خواهد رفت یا قرارداد او برای فصل جدید با فاینورد امضا خواهد شد.

جهانبخش با قهرمانی در جام حذفی هلند دومین جامش را نیز در فوتبال هلند به دست آورد.

فینال جام حذفی هلند بین فاینورد و نایمخن در روتردام به دلیل یک آتش سوزی کوچک و به دلایل امنیتی به حالت تعلیق درآمد اما ادامه یافت و در نهایت تیم علی‌رضا جهانبخش، ملی‌پوش کشورمان با برتری یک بر صفر جشن قهرمانی گرفت. توقف پس از آن رخ داد که شعله‌های حریق باعث آتش گرفتن یک بنر شد. این مسابقه در نیمه اول هم به دلیل روشن کردن شراره‌های آتش توسط هواداران به مدت کوتاهی از جریان افتاد.

لغو بازی

در نیمه دوم باز هم همین اتفاق افتاد و بنر هواداران فاینورد آتش گرفت. پس از بی نتیجه ماندن تلاش‌ها برای مهار دود و آتش، آتش نشانی به میان آمد. بازی در آن زمان بدون گل در جریان بود و بعد از حدود نیم ساعت استراحت دوباره ادامه یافت.

ادامه بازی

بازی پس از یک وقفه ۳۰ دقیقه‌ای آغاز شد و فاینورد در دقیقه ۶۰ توسط پایژائو به گل برتری رسید. حتی اخراج مینته از فاینورد در دقیقه ۷۲‌ هم‌ تاثیری در نتیجه نهایی نداشت. در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم شهر روتردام به پایان رسید و فاینورد قهرمان جام حذفی هلند نام گرفت. جهانبخش در  دقیقه ۸۷ به جای استنگز به بازی آمد اما جز یک خطا کار خاصی نکرد.

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید