09:23 , 1401/8/11
کد خبر: 000016337
بازدید: 1528

عبدالله گنجی در نشست مناظره "اعتراض دارم" در دانشگاه شریف عنوان کرد

نباید برای مهسا امینی نباید اینهمه تلفات داد/ پنج ماشین گشت ارشاد داریم که دو تای آنها خراب است/ واقعا گشت ارشاد با 18 میلیون زن درگیر است؟

روز گذشته دانشگاه شریف مناظره ای با عنوان " اعتراض دارم" را برگزار کرد و در قالب آن عبدالله گنجی(مدیر مسئول روزنامه همشهری) و احمد زیدآبادی (روزنامه نگار و دبیر کل ادوار تحکیم وحدت) با یکدیگر به تبادل عقیده پرداختند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، در این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید صحبت های متعددی مطرح شد و درباره اتفاقات اخیر کشور و تجمعات دانشجویی بحث های متعددی صورت گرفت به گونه ای که پس از پایان این نشست بخش های مختلفی از اظهارات صورت گرفته دراین نشست در فضای مجازی منتشر شد.

در این میان یکی از صحبت های جنجالی طرح شده در این نشست صحبت های عبدالله گنجی درخصوص گشت ارشاد بود.

عبدالله گنجی چنین عنوان کرد که از 35 میلیون جمعیت زنان کشور ممکن است 50 درصد آنها بدحجاب باشند آیا پلیس و گشت ارشاد با همه آنها درگیر است؟ واقعا آیا با 17-18 میلیون نفر درگیر هستند؟

وی گفت: در تهران گشت ارشاد کلا پنج ماشین دارد که دو تای آنها هم خراب است.

وی در ادامه گفت: شما جای بچه من هستید من آدمی هستم که در عمرم یک بار هم دروغ نگفته ام.

به دنبال این اظهارات دانشجویان با صدای بلند خندیدند که وی گفت اطلاعاتتان را از کجا می گیرید؟ به خودتان بخندید و اطلاعاتی که می گیرید.
گنجی ادامه داد: من گفتم که برای اجرای کار هیچ روش تحقیرآمیزی را قبول ندارم گشت ارشاد باشد یا هر چیز ولی اینگونه نیست که بگوئیم هرکس بدحجاب است همه با گشت ارشاد مشکل دارند. اصلا این طور نیست. کمی انصاف داشته باشید. الان هم اعتقاد دارم حاکمیت باید دست به اصلاح بزند همین امروز هم در این زمینه توئیت زدم. مگر همه مردم ضد انقلاب و دشمن هستند؟

مدیر مسئول روزنامه همشهری در بخش دیگری از صحبت های خود به اتفافاتی که پس از درگذشت مهسا امینی رخ داده اشاره و اظهار کرد: همان طور که وعده داده شده موضوع مهسا امینی پیگیری می شود اما این را هم نمی شود گفت که در کشور حوادث اخیر فقط بحث مهسا امینی بوده است. برای مهسا امینی نباید اینقدر تلفات دهیم.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید