06:54 , 1401/7/6
کد خبر: 000015523
بازدید: 1498
مهران مدیری این روزها کجاست؟/ ممنوع الخروجی مدیری درست است؟

مهران مدیری که طی روزهای گذشته با انتشار ویدئویی از خود اینگونه اعلام کرده بود که حتی نمی خواهد یک فریم از کارهای او در صدا و سیما پخش شود بار دیگر حاشیه ساز شده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایونا، طی هفته های اخیر وی که اخیرا بیشتر به اجرای برنامه "دورهمی" مشغول است چنین اعلام کرد که اگرچه ساخت سری جدید این مجموعه تقریبا به پایان رسیده و تنها ضبط 40 تا 50 قسمت آن مانده اما او نمی خواهد این اثر از صدا و سیما پخش شود چرا که معتقد است دور همی برای حال خوب است.

این مجری و کارگردان در اظهارات ویدئویی خود برای خود این حق را قائل شد که نخواهد تصویر او از صدا و سیما پخش شود اما سئوالی که همزمان با صحبت های او از سوی اکثریت مطرح شد این بود که وقتی صدا و سیما هزینه های آنچنانی بابت ساخت این مجموعه پرداخت کرده وی چطور می تواند چنین اظهاراتی داشته باشد؟

پس از این اظهارات اخیرا خبرگزاری تسنیم چنین نوشته که مهران مدیری ممنوع الخروج شده است. طبق آنچه این خبرگزاری منتشر کرده ظاهرا مهران مدیری به دلیل اظهاراتی که داشته و با آنها به تحریک عواطف مردم پرداخته و به دامن زدن به آشوب ها کمک کرده است، با دستور دادستان ممنوع الخروج شده است.

البته این خبر تاکنون به طور رسمی از سوی دادستانی یا بخش های دیگر قوه قضاییه اعلام عمومی نشده و تسنیم نیز بدون ذکر منبع دقیق چنین اعلام کرده که اخبار رسیده حاکی از ممنوع الخروجی وی است.

این خبرگزاری همچنین اعلام کرده که با وجود صدور این حکم وی بلافاصله کشور را ترک کرده است.

           

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید